لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها

۱۹ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اما سوالات ترکیبی از چند فصل مختلف جمعآوری میشوند

موسسه حرف آخر که از سال 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری شروع به فعالیت گسترده در زمینه کنکور کرده است از برترین موسساتی است که منابع آن سال هاست مورد استفاده رتبه برتر ها قرار می گیرد و هر ساله تعداد زیادی از رتبه برترهای این موسسه با حضور در برنامه های تلویزیونی از تاثیر پکیج های این موسسه در موفقیت این دانش آموزان و کمک مشاوران و اساتید این موسسه صحبت می کنند. دپارتمان زیست شناسی موسسه حرف آخر با تدریس لایه ای این درس به درک درست و مفهومی این درس کمک شایانی کرده است. این امر سبب می شود آزمون کنکو آزمون 21 ام دانش آموز تلقی شود و عملا دانش آموز به این شرایط آزمون عادت کرده و استرس و دلهره ای نخواهد داشت. زیست شناسی که مهم ترین و کلیدی ترین کتاب درسی دانش آموزان رشته تجربی است دارای پیچیدگی ها و نکات ریز و درشت خاص خود است که بیشتر دانش آموزان رشته تجربی را دچار مشکل کرده است. حال با تغییر شیوه طرح سوال در کنکورهای اخیر و حرکت طیف سوالات به سوی مفهومی شدن و افزایش رقابت بین دانش آموزان داشتن یک منبع مناسب که تمام نیاز های دانش آموزان را رفع نماید و به دور از حاشیه پردازی مفهوم اصلی کتاب درسی را بیا موزد بسیار سخت شده است. در ادامه می توانید نمونه تدریس عربی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

با ایجاد شرایط کرونایی در کشور و عدم برگزاری کلاس های درس و نبود زیرساخت های مناسب برای آموزش آنلاین، این موسسه اقدام به تولید پکیج های متوسطه اول نیز نموده است که با استفاده از همان اساتید مجرب که سال ها تجربه آموزش در سطح کنکور را دارند به تولید دی وی دی های آموزشی این مقطع نموده است. یکی از مهمترین و و اصلی ترین دلایل موفقیت این موسسه استفاده از آموزش شهودی مبتنی بر الگو سازی و انیمیشن می باشد که به دانش آموز این امکان را می دهد تا بدون این که حتی کلمه ای را حفظ کند سخت ترین و پرچالش ترین مطالب آموزشی را یک بار برای همیشه بیاموزد. پروژه 6040 موسسه حرف آخر که چندین سال است توسط این موسسه به دانش آموزان ارائه می شود امتحان خود را به خوبی پس داده است چرا که تعداد زیادی از دانش آموزان با استفاده از این پروژه و در مدت زمان بسیار کوتاه 100 روزه به موفقیت و کسب درصد های بالا دست یافته اند. این پروژه توسط موسسه حرف آخر در اواسط بهنت ماه هر سال ارائه می شود این پروژه که نسبت به پروژه 0 تا 10 این موسسه فشرده تر بوده و در مدت زمان 100 روز به پایان می رسد. در ادامه می توانید زیست گیاهی چند درصد کنکور است؟  را هم مشاهده کنید.

شایان ذکر است با این پروژه یعنی 6040 حرف آخر دانش آموز در 100 روز کل پروژه آموزش و آزمون را تمام می کند و وارد مرور و جمع بندی خواهد شد. همانطور که در بالا اشاره شد با انتخاب یک منبع آموزشی مناسب دانش آموز نیمی از مسیر موفقیت را طی می کند. با توجه به شرایطی با بیماری کرونا بر کشور حاکم شده انتخاب منابع درست و مناسب همچنین یک مشاور تحصیلی که بتواند نیازهای آموزشی دانش آموز را برطرف کند و به او انگیزه و انرژی طی کردن ادامه مسیر موفقیت را بدهد بسیار لازم و ضروری است. موضوع کنکور یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان و بخصوص والدین دانش آموزان کنکوری است چرا که در این آشفته بازار اقتصادی اگر به دنبال تضمین موفقیت فرزندان خود هستند بایستی زمینه موفقیت آن ها را در کنکور فراهم سازند. به همین منظور در این گزارش خبری به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم پس اگر خواهان شناخت کامل موسسه حرف آخر هستید تا انتهای این گزارش خبری با جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور ما موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور همراه باشید. دانشآموزان باید در کنکور سراسری به ۵۰ سوال زیست شناسی پاسخ دهند. همچنین 40 روز مربوط به آزمون هم به دو تایم 20 روزه تقسیم می سود که 20 روز اول 10 آزمون مبحثی شامل صد در صد مطالب عمومی و 75 درصد مطالب تخصصی است و سپس در 20 روز دوم دانش آموز 10 آزمون جامع برگزار می نماید.

پروژه 6040 شامل 60 روز آموزش و 40 روز آزمون است که خود 60 روز به دو پروژه 30 روزه تقسیم می شود 30 روز اول آموزش جامع عمومی ها همراه با آموزش 75 درصد دروس تخصصی و30 روز دوم آموزش 25 درصد مطالب تخصصی ها همراه با مرور کل دروس عمومی انجام می شود. آموزش لایه ای زیست مزیت های دیگری نیز دارد و طبق شعار دپارتمان زیست شناسی حرف آخر باعث می شود تا یک بار استفاده از منابع آموزشی حرف اخر مانند 3 بار مطالعه کل زیست باشد. از سایر اساتید بنام و مجرب این موسسه می توان به آقایان پیمان کامیار مدرس فیزیک، غلامحسین شیروانی مدرس شیمی، رضا شعبانی، محمدشاکری و هومن روان مدرس زیست شناسی، مهران قاسمی و عبدالرضا منتظری مدرس ریاضی، محمد واعظی مدرس عربی، مجتبی محمودی مدرس زبان انگلیسی، علیرضا یوسفیان پور مدرس دین و زندگی و محسن منتظری مدرس ادبیات اشاره نمود. به طور مثال، طراحان سوالات کنکور از سه فصل پایه یازدهم یک سوال ترکیبی طراحی میکنند. سوالات مستقل سوالاتی هستند که دقیقا از یک فصل مشخص طراحی میشوند.

  • سالار مهر
  • ۰
  • ۰

اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟

جالب است بدانید افرادی که برای اولین بار از سال دوازدهم مقطع دوم متوسطه در کنکور شرکت می کنند حدود 250 هزار نفر می باشد و مابقی شرکت کنندگان را پشت کنکوری ها و افرادی تشکیل می دهند که بعد از چندین سال در کنکور شرکت می کنند. دلیل آن این است که مطالب جمع بندی نشده، مطالب مرور نشده و آزمون های موثر و استانداری برای سنجش از دانسته ها گرفته نشده است. به طور مشخص شخصی که تدریس را انجام میدهد بهترین گزینه برای نوشتن برنامه مطالعاتی همان درس است. از ویژگیهای برتر و متمایز این برنامه میتوان به استفاده از اساتید موسسه برای برنامه ریزی تخصصی هر درس اشاره کرد. هنگام ثبت سفارش شما می توانید از تخفیف پلکانی موسسه حرف آخر بهره مند شوید. برخی از محصولات دارای تخفیف هستند و برخی نیز به صورت رایگان ارائه می شوند. در صورتی که سوالات کنکور به صورت ترکیبی و تلفیقی است. پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر با بهره مندی از برترین اساتید کنکور، دروس را به گونه ای جمع آوری کرده است که حتی یک فصل و یک موضوع از قلم نیفتاده است و علاوه بر آموزش، مروری کلی بر تک تک مطالب درسی با کمک ۶۰۴۰ حرف آخر به راحتی مهیا می شود. در ادامه می توانید مهمترین مباحث ادبیات کنکور  را هم مشاهده کنید.

آموزش حرف آخر اندکی با سایر آموزش هایی که تا کنون مشاهده کرده اید متفاوت است و دلیل آن استفاده از سبک آموزش شهودی سازی و پویا نمایی است که در سال های اخیر توسط مراکز معتبر از جمله سازمان ملل و دانشگاه های مالزی و فرانسه مدارک معتبر دریافت کرده است. موسسه حرف اخر از سال 90 فعالیت آموزشی رسمی خود را با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری که مدرس ریاضی این مجموعه نیز می باشد شروع کرده است. ما می توانید در فروشگاه حرف اخر محصولات مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور تهیه کنید. کافیست اراده کنید! پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر بی شک جزء نتیجه بخش ترین و مثمر ثمرترین محصولات حرف آخر می باشد. با حرف آخر درست بخوانید، درست مرور کنید و به راحتی به ذهن بسپارید. قطعا در مسیر یادگیری سوالاتی در ذهن دانش آموز مطرح خواهد شد که دنبال پاسخ خواهد بود. امروزه یکی از بزرگترین مشکلاتی که دانش آموزان در مسیر مطالعه کنکور خود با آن روبرو هستند نبود یک برنامه تخصصی و کاربردی برای مطالعه دروس در کنار منابعی است که تهیه میکنند در واقع دانش آموز پس از تهیه منابع سردرگم میماند که چگونه باید مطالعه کند چه تستی بزند و چگونه در انتها مرور وجمع بندی داشته باشد. در ادامه می توانید بودجه بندی ادبیات کنکور را هم مشاهده کنید.

شعار یکی از رتبه برترهایی که در کنکور موفق شد هم به نوبه خود جالب است؛ " با حرف اخر فراموشی را به فراموشی بسپارید". موسسه کنکوری حرف آخر پروژه ۶۰۴۰ خود را با هدف جمع بندی صحیح دروس و همچنین آزمون های استاندارد مطابق با کنکور سراسری برای داوطلبین نظام جدید تهیه کرده است. آیا تاکنون به این موضوع توجه کرده اید که چرا دانش آموزان در آزمون های مبحثی که توسط موسسات کنکوری که قبل از آزمون های جامع برگزار می شود خوب عمل می کنند. در واقع پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر، مجموعه ای آموزشی و آزمایشی برای داوطلبین کنکور فراهم کرده است. حرف آخر یکی از موسسه های نوپا و البته محبوب در ایران و یکه تاز در متفاوت بودن آموزش با مدیریت آقای عبدالرضا منتظری موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور است. مزیت خوب پشتیبانی حرف آخر رایگان بودن آن است و برای استفاده از خدمات مشاوره ای این موسسه دیگر نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود. یکی از دلیل هایی که هرساله رتبه های زیادی در مجموعه حرف آخر به کشور معرفی می شود این است که دانش آموزان به کمک این روش آموزش دچار فراموشی نمی شوند و مطالب را تا مدت های بسیار زیادی در خاطر دارند. ۱۰۰) ۱۰۰ درصد کامل و جامع است و این هنر و فن اساتید حرف آخر می باشد که در ۳۰۰ ساعت تمام مطالب درسی را گنجانده و پرونده ۸ تا درس را بسته اند.

سبک راحت و الگویی و انیمیشن بودن این موسسه باعث شده دانش آموزانی که با برنامه حرف آخر پیش می روند رضایت مطلوبی از کار کردن با این موسسه داشته باشند. این دپارتمان نقش پشتیبان را داشته و داوطلب را در مسیر کنکور برای دریافت بالاترین بازدهی ممکن همراهی خواهند کرد. اما اکثر داوطلبین در هفته های نزدیک به کنکور به علت عدم جمع آوری صحیح و یا فراموشی دروس دچار دلهره و هراس می شوند و همین امر سبب از دست دادن روحیه و اعتماد به نفس داوطلبین می شود. قرار دادن تایم های جبرانی، تایم مروربرای هردرس، مرور قبل از آزمون و تایم آزمون که سبب می شود دانش آموز طی یک برنامه مشخص و منسجم و بدون استرس به مطالعه بپردازد. یکی از ویژگی های حرف آخر برخوردار بودن آن از برنامه مطالعاتی مناسب همراه با مشاوره می باشد. پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر شما را تا زمانی که به سر منزل مقصود نائل شوید تنها نمی گذارد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • سالار مهر
  • ۰
  • ۰

اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟

مدتی است که سبک آموزشی حرف آخر گسترش یافته و محتوای آموزشی خود را از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم ارائه می دهد. موسسه ای که به صورت دیجیتال محتواهای آموزشی خود را ارائه می دهد و در این بین محبوبیت فراوانی میان دانش آموزان کنکوری کسب کرده است. با یک نگاه اجمالی به تدریس اساتید این مجموعه به یک انسجام کلی در تدریس و ارائه محتوا می توان رسید. یعنی ابتدا درسنامه تست را تدریس می کند سپس به حل تست می پردازد و دام های تستی و نکات تستی را به دانش آموز می موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور آموزد. در واقع در هنگام مطالعه برنامه بصورت 3020-3020 اجرا می شود یعنی در 30 روز اول دانش آموز آموزش کل دروس عمومی و 75 درصد دروس نسبتا آسان دروس تخصصی را می بیند و وارد 20 روز اول می شود که در این 20 روز دانش آموز 10 آزمون شبیه ساز کنکور را انجام میدهد که سوالات آن شامل صد در صد دروس عمومی و 75 درصد دروس تخصصی است برای این کار دانش آموز برای هر آزمون 2 روز وقت می گذارد که نصف روز به آزمونش را برگزار می کند و 1.5 روز به تحلیل و بررسی آزمونش می پردازد . در ادامه می توانید بهترین موسسه آموزشی کنکور را هم مشاهده کنید.

دومین مزیت آموزش این مجموعه استفاده از پویانمایی یا همان به تصویر کشیدن آموزش است که باعث می شود تا آنچه در ذهن مدرس می گذرد برای مخاطب به تصویر کشیده شود و همین موضوع سبب جذب و یادگیری آسان مطالب درسی خواهد شد و دیگر تفاوتی هم نخواهد داشت که داوطلب 10 سال از کنکور دور بوده یا تازگی فارغ التحصیل شده. دومین آزمون این موسسه 20 آزمون جامع حرف آخر نام دارد و تفاوت آن با ده آزمون در بودجه بندی آن است. احتمال زیاد از دور یا نزدیک نام موسسه حرف آخر را شنیده باشید. آموزش های این موسسه آموزشی بصورت نشر دیجیتال یا لوح های آموزشی همراه با کتاب کار ارسال می شود. به همین منظور درقالب یک گزارش خبری به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم تا انتها با ما همراه باشید. در 30 روز دوم آموزش 25 درصد مطالب تخصصی ها همراه با مرور کل دروس عمومی انجام می شود سپس در 20 روز دوم دانش آموز 10 آزمون جامع برگزار می نماید . یکی از مهمترین و و اصلی ترین دلایل موفقیت این موسسه کنکوری استفاده از آموزش شهودی مبتنی بر الگو سازی و انیمیشن می باشد که به دانش آموز این امکان را می دهد تا بدون این که حتی کلمه ای را حفظ کند سخت ترین و پرچالش ترین مطالب آموزشی را یک بار برای همیشه بیاموزد استفاده از الگو و انیمیشن سبب شده تا مدت زمان آموزش موسسه حرف آخر بسیار کمتر از حد معمول باشد و نتیجه دانش آموز بیشتر زمان خود را صرف تکرار و تمرین می کند که لازمه اصلی موفقیت در کنکور های جدید می باشد.

یکی از خاص ترین و کاربردی ترین محصولات این موسسه آموزشی آزمون های موسسه حرف آخر می باشد که این آزمون ها بسته به بازه های زمانی مختلف تولید می شود تا بتواند بیشترین بازدهی را برای دانش آموزان داشته باشد به طور کلی این آزمون ها شرایط برگزاری آزمون و کنکور را برای دانش آموزان تداعی می کند و سبب آمادگی آن ها برای کنکور می شود. تعدد منابع کنکوری سبب ایجاد سردرگمی در خانواده ها و در بین دانش آموزان شده است چرا که یک انتخاب غلط می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به به آینده دانش آموزان وارد کند. می توان گفت مهم ترین ویژگی یک منبع مناسب کامل و جامع بودن آن منبع است یعنی باید به شکلی باید که تمام نیازهای آموزشی دانش آموز را پوشش دهد به نحوی که دانش آموز را از منابع دیگر بی نیاز سازد. با شرایط حاکم بر جامعه وجود منبع آموزشی مناسب بیش از پیش احساس می شود. مهم ترین ویژگی های آزمون های موسسه حرف آخر که آن را از آزمون های دیگر متمایز می سازد داشتن پاسخ نما به جای پاسخ نامه است که سبب درک درست و دقیق تست مورد نظر و یافتن مشکلات خود در حل تست می شود. در ادامه می توانید مقاطع مخروطی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

موسسه علمی و آموزشی موسسه حرف آخر فعالیت خود را بصورت رسمی از سال 1390 آغاز کرده است. مدیر موسسه حرف آخر استاد عبدالرضا منتظری است که سابقه طولانی ای در امر آموزش در برنامه های جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور تلویزیونی دارند. این امر سبب می شود آزمون کنکور آزمون 21 ام دانش آموز تلقی شود و عملا دانش آموز به این شرایط آزمون عادت کرده و استرس و دلهره ای نخواهد داشت. بیست آزمون جامع در انتهای آموزش توسط داوطلب حل خواهد شد اما ده آزمون مبحثی در هنگام آموزش تحلیل و بررسی می شود؛ یعنی دانش آموز هر طبق یک بودجه بندی خاص هر سری مباحثی را مطالعه خواهد کرد، یک ازمون از خود خواهد گرفت و این روند را ادامه خواهد داد. پروژه 6040 یک برنامه مطالعاتی که که شامل 60 روز آموزش و 40 روز آزمون است. با تکنولوژی پاسخنما پاسخ به نمایش گذاشته می شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور وب سایت خود باشید.

  • سالار مهر
  • ۰
  • ۰

اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟

در سال های اخیر آموزش موسسه حرف آخر به شدت از طرف دانش آموزان و والدین مورد استقبال قرار گرفته شده است و باعث شده که زمینه فعالیت این موسسه نیز گسترده تر شود محتواهای آموزشی خود را برای سایر مقاطع از جمله دوره اول متوسطه نیز تولید کند. چنین آموزشی به صورت کامل از طرف مخاطب و داوطلبان کنکور تجزیه و تحلیل و درک خواهد شد و دیگر نیازی به حفظ کردن دروس نخواهد بود. در کنار تمامی این موارد جای خالی آزمون به چشم می خورد که با کمک ازمون های حرف آخر این مشکل نیز به صورت کامل حل شده است و آزمون های حرف اخر که توسط برترین اساتید آموزشی سطح کشور طراحی شده اند برای داوطلب ارسال خواهد شد. موسسه ای که امسال در کنکور نیز غوغا به پا کرد و فقط آمار رتبه های دو رقمی آن 32 نفر و رتبه های تک رقمی آن نیز 2 نفر بودند. محصولات آموزشی موسسه حرف آخر از چندین بخش تشکیل شده است که شامل لوح های آموزشی کنکور که در آن اساتید این مجموعه تدریس های خود را به صورت دیجیتال ضبط کرده و در اختیار شما قرار می دهند، جزوات آموزشی که نقش مکمل در کنار فیلم های این مجموعه را دارند و به کمک آن ها داوطلب دیگر زمان زیادی را صرف خلاصه نویسی و نت برداری نخواهد کرد زیرا تمامی تصاویر و اسلاید های آموزشی در آن وجود دارد، قسمت سوم هم برنامه ریزی دقیق این موسسه می باشد که یک برنامه ریزی دقیق است که همانند یک نقشه راه عمل می کند. در ادامه می توانید تطابق ریاضی حرف آخر با کنکور را هم مشاهده کنید.

یعنی اکنون دانش آموزان هفتم، هشتم و نهم هم میتوانند از تدریس های حرف آخر استفاده کنند و با کمک تکنولوژی و سبک مدرن آموزشی حرف آخر دروس این پایه را در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیرند و بهترین نتیجه ممکن را در یادگیری دروس رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور خود مشاهده کنند. همچنین شاهکار استاد شیروانی در شیمی حرف اخر را میتوان در قسمت مسائل شیمی این مجموعه مشاهده کرد که نیمی از بودجه بندی این درس در کنکور را به خود اختصاص داده است و جالب است بدانید که استاد شیروانی صفر تا صد مسائل شیمی را تنها با سه الگو بدون هیچ فرمولی آموزش داده اند و با استفاده از این سه الگو حدود 2000 تست و تمرین برای این درس حل کرده اند. حتی در سال های اخیر میانگین درصد پاسخگویی به سوالات شیمی کنکور نیز در بدترین حالت ممکن است و فقط 2 درصد از کل شرکت کنندگان توانایی کسب درصد بالای 50 را دارند، یعنی از هر 100 نفر فقط 2 نفر میتواند به بیشتر از نصف سوالات شیمی کنکور پاسخ صحیح دهد. یعنی دیگر دفترچه ای به عنوان پاسخنامه ارسال نخواهد شد بلکه تک تک سوالات توسط اساتید در قالب فیلم آموزشی تحلیل و بررسی شده اند و همین امر باعث شده تا داوطلب با هر آزمون بتواند یک بار کل دروس را موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور نیز مرور کند.

قیمت حرف اخر هم در کنار کیفیتی که ارائه می شود تقریبا می توان گفت بسیار منصفانه است و در قبال آن محصولات آموزشی را با کیفیت بالا می توان دریافت کرد. انیمیشن هایی که داوطلب را به عمق هر مبحث خواهند برد و باعث یادگیری مفهومی این درس میشوند. شاید باور این موضوع سخت باشد اما با روش تدریس حرف آخر حتی درسی مانند دین و زندگی نیز با تصویر سازی آموزش داده شده است و در این درس هم هیچ نیازی به حفظ کردن نخواهد بود و نتیجه این کار هم یادگیری مفهومی و از طرفی جلوگیری از فراموشی زود هنگام میباشد. اما در تدریس های این موسسه ویژگی های بسیار جالبی نهفته است که به باعث شده است تا دانش آموزان زیادی هر سال با کمک آن به نتیجه برسند و از طرفی محبوبیت فراوانی که کسب کرده است به دلیل سهولت یادگیری با تدریس های بی نظیر اساتید در این مجموعه بوده است و در ادامه به صورت کامل در مورد تمامی این ویژگی های توضیحاتی ارائه میشود تا بتوانید از نزدیک با این موسسه آشنا شوید. ویژگی جذاب آزمون های این موسسه وجود تکنولوژی پاسخنما در آن هاست. در روش های سنتی تنها راه ارائه مطالب و آموزش استفاده از وایت برد است که یک مشکل اساسی دارد؛ مشکل اینجاست که نمیتوان چیزی که در ذهن مدرس میگذرد را به دانش آموز به صورت شهودی نشان داد تا بتواند آن را درک کند. در ادامه می توانید شیمی حرف آخر را هم مشاهده کنید

در آموزش شیمی مجموعه حرف آخر از استاد غلامحسین شیروانی یکی از برترین مدرسین کشور استفاده شده است. اما با آموزش شهودی حرف آخر این مشکل به صورت کامل حل شده است و با کمک آن میتوان آموزش را با کمک تصویر سازی و استفاده از انیمیشن ارائه داد. اما با حرف آخر این موضوع نیز حل شده است. نقشه راهی که کامل تعین کرده است داوطلب هر جلسه باید چه دروسی و همچنین چه مباحثی را مطالعه کند و علاوه بر آن زمانی که دانش آموز نیاز دارد تا هر جلسه را به پایان برساند نیز تخمین زده شده است. در ادامه می توانید بهترین روش های تست زنی را هم مشاهده کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • سالار مهر
  • ۰
  • ۰

اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟

حرف آخر با تدریس توانسته یکی از بهترین مجموعه آموزشی را برای دانش آموزان متوسطه اول آماده کند و از الان با سکوی پرتاب حرف آخر به سوی موفقیت در کنکور پیش بروند. اما اولین دغدغه ای که برای شروع یادگیری دارند، پیدا کردن بهترین منبع آموزشی می باشد، منبعی که به کمک آن بتوانند خود را برای موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور کنکور آماده کنند. اما این جا یک مشکل بزرگ مطرح خواهد شد، بهترین منبع آموزشی برای موفقیت در کنکور چیست و داوطلب باید کدام منبع را انتخاب کند؟ در محصولات حرف آخر به جای ارائه حجم زیادی از فرمولها و تکنیک ها تنها با یک الگو ، طیف وسیعی از سوالات کنکور حل می شود . اما جالب است بدانید که در تدریس پکیج های متوسطه اول حرف آخر از سبک جدیدی با نام تدریس سه لایه استفاده شده است. با توجه به روش های منحصر به فرد تدریس و استقبال خوب و بینظیر دانش آموزان می توان برای این مجموعه ، آن را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین پکیج های دوره متوسطه اول را انتخاب کرد. موسسه حرف آخر تنها مجموعه و در حال حاضر تنها مجموعه ای در ایران است که با تیم تصویرسازی با تکنولوژی انیمیشن فیلم های آموزشی دبیرستان و کنکور را در قالب دی وی دی های آموزشی ارائه می کند. در ادامه می توانید مشاوره حرف آخر را هم مشاهده کنید.

در این لایه یک بانک تست با سوالات فراتر از کتاب درسی طراحی شده تا دانش آموز بتواند تسلط لازم و کامل را برروی کل جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور مباحث داشته باشد. همین امر باعث میشود دانش آموز بتواند در مدت زمان کمتری دروس خود را به اتمام برساند و زودتر وارد مرور دروس خود شود. در نتیجه دفعات مرور دانش آموز که یکی از مهم ترین عوامل نتیجه گیری بهتر است افزایش مییابد. در لایه اول با کمک انیمیشن و شهودی سازی صفر تا صد آموزش هر مبحث برای دانش آموز به تصویر کشیده شده است و در این لایه آموزش در اختیار وی قرار داده می شود. لایه دوم هم برای بهبود عملکرد در امتحانات تشریحی طراحی شده است به نحوی که یک بانک از سوالات امتحانی برای دانش آموز تحلیل و بررسی خواهد شد. وضعیت بد پاسخگویی به سوالات ریاضی کنکور موجب شده است تا ارزش این درس حتی با توجه به ضریب کمی که دارد به شدت افزایش پیدا کند زیرا درسی است که اکثر دانش آموزان و داوطلبان با آن مشکل دارند و گاهی اوقت یک تست ریاضی می تواند رتبه را تا هزار عدد جابجا کند. درس ریاضی از دروس چالش برانگیز در رشته تجربی می باشد و متاسفانه از سوی دانش آموزان مورد کم لطفی نیز قرار گرفته شده است.

عده زیادی از دانش آموزان بر این باور هستند که درس ریاضی با توجه به دارا بودن ضریب 6 اهمیت کمی دارد و بهتر است که تمرکز اصلی خود را روی دروس مانند زیست و شیمی بگذارند که یک دیدگاه به شدت اشتباه و خطرناک است زیرا عملکرد نا مطلوب در ریاضی را به هیچ وجه نمی توان حتی با درس زیست شناسی جبران کرد. هم چنین حرف آخر برای دانش آموزانی که در مقطع متوسطه اول و ابتدایی هستند نیز محتوای آموزشی تولید می کند و برای آن ها هم آموزش منحصر به فرد خود را به کار برده است و این مژده را می توان به این دانش آموزان داد که اگر در یادگیری مطالب مشکل دارند اصلا نگران نباشند چر ا که با استفاده از حرف آخر می توانند مطالب را به خوبی یاد بگیرند و تا مدت ها در ذهن خود بسپارند. موسسه حرف آخر پایانی است برفراموشی مطالب ، دی وی دی های حرف اخر سبک جدیدی از آموزش کنکور را پایه گذاری کرده اند ، به منظور ذخیره مطالب در نیمکره راست مغز داوطلبان کنکور، کلیه دروس را به صورت انیمیشن تدریس کرده اند. امروز قصد داریم در قالب یک گزارش خبری وارد دنیای کنکور شویم و یکی از موسساتی که در سال های اخیر نتایج چشمگیری داشته است به صورت کامل معرفی کنیم. در ادامه می توانید گرامر و لغات دوازدهم استاد محمودی را هم مشاهده کنید.

از ویژگی های تدریس این مجموعه می توان به درسنامه کوتاه آن اشاره کرد در این محصولات آموزشی مدت زمان تدریس بسیار کمتر و حل تمرین و تستهای کنکور به تعداد قابل توجهی افزایش یافته است. این موسسه دارای ویژگی های منحصربفردی است و امروز به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. روشی که حرف آخر در تدریس ریاضی به کار برده است تا حدود زیادی مشکل یادگیری ریاضی را راحت تر کرده است زیرا طبق شعار این موسسه برای یادگیری ریاضی کافیست که داوطلب تنها چهار عمل اصلی را بلد باشد. توصیه می کنم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید به خصوص اگر یکی از نزدیکانتان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول یا متوسطه دوم تحصیل می کند. موسسه ای که سبک جدیدی از آموزش را بنیان گذاری کرده است و در حال حاضر به یکی از موسسات محبوب آموزشی تبدیل شده است. لایه سوم هم که لایه پایانی می باشد برای تست زنی آماده شده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • سالار مهر
  • ۰
  • ۰

اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟

موسسه حرف آخر از سال 1390 با همت مهندس عبدالرضا منتظری تاسیس شد و در ابتدای کار فعالیت خود را با تولید منابع آموزشی دبیرستان و کنکور شروع کرد و در حال حاضر تمامی مقاطع از ابتدایی گرفته تا متوسطه اول و دوم را پوشش داده و محتواهای آموزشی خود را تولید میکند. در حال حاضر این پکیج رایگان است و برای تهیه پکیج پنج روز با حرف آخر از طریق شماره تماس های زیر یا فروشگاه حرف آخر میتوانید اقدام کنید. با استفاده از این پکیج تحت عنوان پنج روز با حرف آخر از سی ساعت از کل تدریس های موسسه حرف آخر همراه با کتاب و آزمون بهره مند خواهید شد و علاوه بر این موضوع توانایی پاسخ گویی و تسلط بر روی 40 تست از بودجه بندی کنکور را خواهید داشت. از مهمترین ویژگی های حرف آخر میتوان به انسجام میان کل تدریس ها و همچنین استفاده از تکنولوژی های روز جهان برای آموزش میباشد که آن را با نام پویا نمایی میشناسیم. احتمال آن بسیار کم است که کنکوری باشید یا فرزند کنکوری داشته باشید و نام موسسه حرف آخر به گوشتان نرسیده باشد. اما موسسه حرف آخر دارای ویژگی های بسیار محبوبی است که توسط دانش آموزان و والدین به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و در یک گزارش خبری به صورت کامل موسسه حرف آخر را معرفی خواهیم کرد و در ادامه نیز به معرفی پروژه بی نظیر این مجموعه با نام پروژه 6040 یا پروژه دو ماهه خواهیم رفت که صفر تا صد آموزش را با کمک آن در دو ماه میتوان به پایان رساند و به تسلط لازم برای کنکور دست پیدا کرد.  در ادامه می توانید برنامه 4 ماهه حرف آخر را هم مشاهده کنید.

تا چند سال قبل تمام کردن دروس در مدت زمان کمتر از 4 ماه شاید برای عده زیادی رویا بود ولی به محض تاسیس موسسه حرف آخر پروژه 4 ماهه کنکور این مجموعه رونمایی شد و دانش آموزان و داوطلبان کنکور قادر بودند که در 4 ماه دروس کنکور خود را همراه با حل تست انبوه تمام کنند. حجم زیاد دروس، حجم زیاد تست ها و زمان اندک برای جمع بندی و مرور و تکرار همگی انتظار دانش آموزان را میکشد. پروژه ای که این امکان را در اختیار داوطلبان قرار میداد که در دو ماه پرونده آموزش دروس خود را ببندند و بعد از آن مشغول جمع بندی و مرور و تکرار شوند. در بازه های زمانی نزدیک به کنکور استرس و اضطراب وجود داوطلبان و حتی خانواده آن ها را خواهد موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور گرفت. به عنوان مثال در بخش نوسان داوطلب باید مثلثات بلد باشد و کل مطالبی که نیاز است برای مثلثات در ابتدای جلسه آموزش داده می شود و حتی برای حرکت شناسی هم همینطور است. برای تک تک مفاهیم که دانش آموز بتواند راحت تر درک کند و آن چه در ذهن مدرس می گذرد را مشاهده کند از انیمیشن های جذاب استفاده شده که دانش آموز را به عمق مطلب خواهد کشاند و حتی در قسمت قوانین نیوتون شعار مدرس این است که دانش آموز می تواند قوانین نیوتون را لمس کند. در ادامه می توانید بودجه بندی ریاضی کنکور را هم مشاهده کنید.

پویا نمایی یعنی استفاده از انیمیشن و الگو در آموزش که به درک آسان مطالب کمک میکند و از طرفی داوطب با کمک این روش دیگر نیازی به حفظ کردن نخواهد داشت و نتیجه اینکار هم جلوگیری از فراموشی زود هنگام است. اما محبوبیت فیزیک حرف آخر تنها به خاطر الگو های آن نیست بلکه شهودی سازی و آموزش از صفر مطلق هم از ویژگی های این بسته آموزشی است. نکته جالب در این قسمت هم قیمت محصولات حرف آخر است که با تجریه و تحلیل می توانید به این نکته برسید که برای هر ساعت تدریس و آموزش حرف آخر داوطلب کمتر از 15/000 تومان هزینه پرداخت می کند. فیزیک حرف آخر را به جرئت می توان شاهکاری در آموزش فیزیک کنکور دانست. الگو را می توان به یک شاه کلید تشبیه کرد. همانگونه که کل قفل ها را می توان با یک شاه کلید باز کرد برای حل کل سوالات یک مبحث استفاده کرد. یعنی برای آموزش کل فیزیک شاید کمتر از 20 الگو به کار برده شده. اما این ماجرا اصلا خوب نیست زیرا در شرایط پر استرس کنکور دانش آموز ممکن است نام خود را فراموش کند و احتمال به یاد آوردن صد ها فرمول برای فیزیک کار به شدت دشواری است اما با تدریس استاد پیمان کامیار در فیزیک این مجموعه کل مطالب با کمک الگو آموزش داده می شود.

این محصول بی نظیر زمانی ارائه شد که همه منابع به آموزش فرمول محور فیزیک روی آورده بودند و برای هر مبحث ده ها فرمول آموزش می دادند. اما قسمت ویژه آموزش، آموزش از صفر مطلق است به گونه ای که برای تمامی مباحث پیشنیاز آموزش داده شده است. اما شاهکار دیگر حرف آخر که برای خیلی ها باورنکردنی بود اتمام کل دروس در دو ماه بود با پروژه 6040 حرف آخر به جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور واقعیت تبدیل شد. هدیه ای که موسسه حرف آخر برای تمامی دانش آموزان کشور در نظر گرفته است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور لطفا از سایت ما دیدن کنید.

  • سالار مهر
  • ۰
  • ۰

با حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید!

امروز در یک گزارش خبری به صورت کامل موسسه حرف آخر معرفی خواهیم کرد و تمام ویژگی های آن که باعث شد در کنکور 99 حدود 34 رتبه تک رقمی و دو رقمی با کمک منابع آن به موفقیت برسند پس تا انتها مارا همراهی موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور کنید. موسسه ای که حدود 10 است محتواهای آموزشی خود را در زمینه آموزش دروس کنکور ارائه می داد و جدیدا آموزش خود را گسترده تر کرده و در حال حاضر مشغول ارائه محتوای های آموزشی خود برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که الگو چیست و چه کمکی می تواند به دانش آموز در یادگیری کند؟ اما شاید بپرسید این چه روشی است که مطالب تا مدت ها در ذهن داوطلب باقی می ماند؟ همان طور که میدانید، ضریب درس عربی در کنکور سراسری ۲ است و نسبت به درسهایی مانند ادبیات فارسی و دینی کمتر است. استاد محمد واعظی پکیج عربی حرف آخر را برای داوطلبان نظام جدید کنکور آماده کرده است تا با صرف کمترین زمان و بدون هدر دادن بیش از حد انرژی تمامی درسهای کتاب های عربی دهم، یازدهم و دوازدهم را به طور کامل بیاموزند و تمامی مفاهیم را در حافظ بلند مدت خود نگاه دارند. در ادامه می توانید پکیج مثلثات حرف آخر استاد منتظری را هم مشاهده کنید.

استاد واعظی با استفاده از الگوها و نقشه راههای خاص، تمامی مطالب را به داوطلبان آموزش میدهد. هم چنین با این روش ها دیگر یادگیری برای داوطلب خسته کننده و وقت گیر نخواهد بود و یادگیری به موضوعی به شدت جذاب تبدیل خواهد شد. آزمون هایی که کاملا شبیه ساز کنکور بوده و از طرفی با تکنولوژی پاسخنما با هر آزمون داوطلب یک بار قادر خواهد بود کل مطالب مطالعه شده را رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور مرور کند. علاوه بر تصویر سازی دومین ویژگی آموزشی در موسسه حرف آخر استفاده از الگو می باشد. استفاده از انیمیشن و تصویرسازی و الگو و نقشه راه روشی است که حرف آخر برای یادگیری بهتر مطالب در پیش گرفته است. عربی جامع حرف آخر (نظام جدید) اثری از استاد محمد واعظی است. یعنی دیگر خیال داوطلب راحت است که به هیچ منبع دیگری برای پیمودن مسیر کنکور نیازی نخواهد داشت و هر آنچه که نیاز دارد در قالب محصولات حرف آخر برای وی ارسال خواهد شد و تنها وظیفه ای که خواهد داشت اجرای برنامه تدوین شده توسط این موسسه است. در کنار تمامی این محصولات داوطلب نیاز به راهنمایی دارد که در قالب برنامه دقیق حرف آخر و مشاوری که در اختیار او قرار داده خواهد شد این مشکل هم به صورت کامل حل می شود.

اما جزوات حرف آخر اهمیت بسیار زیادی در اینجا دارند و هدف آن ها کاهش زمان نت برداری است یعنی داوطلب دیگر نیازی به نوشتن زیاد و ترسیم شکل ها و تصاویر ندارد زیرا تمامی اسلاید های آموزشی در داخل جزوات وجود دارد و همین امر زمان استفاده از لوح های آموزشی را به شدت کاهش خواهد داد. در این مجموعه با سبکی خاص و متفاوتی با روش هایی که تا الان دیده اید فراموشی را به فراموشی خواهید سپرد چرا که تمامی مطالب به نیمکره راست یا همان حافظه تصویری منتقل می شود و دیگر برای به یادآوردن مطالب هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. موسسه حرف اخر از سال 1390 کار خود را شروع کرده و موسس آن آقای عبدالرضا منتظری که تدریس ریاضی این مجموعه را نیز بر عهده دارند، هستند. درس عربی یکی از سختترین درسهای عمومی در کنکور است که داوطلبان رابطه خوبی با این درس ندارند. اما آخرین قسمت به تست زنی و تمرین و تکرار مربوط است که نقش آزمون های حرف آخر اینجا پر رنگ می شود. در قسمت اول بررسی بهتر است در مورد منابع حرف آخر اطلاعاتی کسب کنیم. در قسمت منابع آموزشی، صفر تا صد آموزش و هر آنچه داوطلب برای پاسخگویی به کنکور نیاز دارد در قالب لوح های آموزش ضبط و در اختیار وی قرار داده خواهد شد. در ادامه می توانید چگونه درس بخوانیم تا در کنکور موفق شویم  را هم مشاهده کنید.

همچنین سبک آموزشی که تدریس این پکیج به کار گرفته شده است زمان آموزش را به حداقل رسانیده است و صفر تا صد عربی را با حل یک بانک تست در قالب 25 ساعت آموزش در اختیار دانش آموز قرار خواهند داد. قبل از بررسی قیمت محصولات حرف آخر بهتر است که یک بررسی برروی محصولات این موسسه داشته باشیم. اما تا کنون کنجکاو نشدید که این موسسه آموزشی را از نزدیک تر بشناسید؟ منابع موسسه حرف آخر صرفا پکیج های آموزشی برای هر درس نیست بلکه متشکل از لوح های آموزشی، جزوات کنار هر پکیج، برنامه ریزی دقیق و همچنین آزمون های شبیه ساز کنکور است. اما اگر از لحاظ هزینه مقایسه کنیم قیمت محصولات حرف آخر بسیار به صرفه است و برای هر ساعت آموزش داوطلب مبلغی کمتر از 20 هزار تومان پرداخت کرده است. اما عربی جامع حرف آخر با تدریس استاد واعظی، این مشکل را حل کرده است. بسیاری از دانشآموزان به اجبار این درس را برای کنکور مطالعه میکنند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • سالار مهر
  • ۰
  • ۰

با حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید!

این موسسه 20 درصد از کل منابع آموزشی خود را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که شامل آموزش، آزمون، برنامه ریزی و پشتیبانی می باشد. همچنین این روند تا 5 روز ادامه خواهد داشت و در پایان روز پنجم یک آزمونک 150 سوالی نیز در اختیار داوطلب قرار داده می شود که از تمامی مباحث پنج روز طرح شده است و دانش آموز یک محک کامل برروی مطالبی که مطالعه کرده است خواهد داشت و از طرفی کل مطالب نیز مرور خواهد شد. پکیج 5 روز با حرف آخر شامل 30 ساعت آموزش از کل دروس کنکور است که با برنامه ریزی دقیقی که در کتاب کار آن وجود دارد دانش آموز در طی 5 روز شروع به مطالعه مباحث می کند؛ در پایان هر روز هم برای محم زدن آموخته های دانش آموز برای هر درس یک آزمونک طراحی شده است که دانش آموز آن ها را حل خواهد کرد و با کمک پاسخنمایی که از توسط اساتید ارائه خواهد شد به صورت کامل مطالب را مرور خواهد کرد. حرف آخر یک موسسه نشر دیجیتال میباشد و محتواهای های آموزشی خود را در قالب لوح های آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. اما با تدریس های موسسه حرف آخر و تکنولوژی به کار برده شده در آن دیگر هیچ نیازی به حفظ کردن نخواهد بود و تنها با الگو و انیمیشن داوطلب به تسلط کامل در یادگیری دروس خواهد رسید. در ادامه می توانید رتبه لازم برای فیزیوتراپی را هم مشاهده کنید.

به طوی که در سال های اخیر به صورت میانگین از هر صد نفر شرکت کننده در کنکور تنها 4 نفر موفق به کسب درصد بالای 50 در درس فیزیک شده اند یعنی 4 درصد از کل شرکت کنندگان. برای دریافت این بسته یعنی 5 روز با حرف آخر کافیست عبارت " 5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا با شماره های زیر تماس بگیرید تا دپارتمان مشاوره حرف آخر به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند. پکیج 5 روز با حرف اخر جوری طراحی شده است که دانش آموز با کمک آن در طی 5 روز توانایی لازم برای پاسخگویی به 40 تست قطعی از کنکور را پیدا خواهد کرد. قسمت اول یعنی آموزش تنها در 60 روز اتفاق خواهد افتاد و با پویا نمایی هایی که به کار برده شده است دانش آموز در قالب 60 روز می تواند بر روی دروس خود مسلط شود. انسجامی که به سختی میتوان در بین منابع کنکور پیدا کرد و آن هم سبک آموزش در تمامی دروس است. نکته مهمی که در مورد این پروژه یعنی 6040 حرف آخر باید بدانید این است که یک پروژه کامل است و به صورت جمع بندی یا فقط مباحث مهم نمی باشد بلکه صفر تا صد کل دروس آموزش داده شده است. در ادامه می توانید بودجه بندی فیزیک کنکور را هم مشاهده کنید.

در قدم اول تمامی مباحث فیزیک کنکور به صورت مفهومی و شهودی آموزش داده میشود حتی در بخش نیروشناسی قبل از شروع جلسه اول استاد کامیار مدرس این درس اشاره میکنند که به حدی آموزش مفهومی است که دانش آموز میتواند قوانین نیوتون را لمس کند، دومین مورد هم مربوط به پارامتر جذاب الگو سازی است که در این قسمت دیگر دانش آموز قرار نیست برای هر سوال یک فرمول یاد بگیرد بلکه یک الگو یاد خواهد گرفت و با کمک آن تمامی سوالات یک مبحث را رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور حل خواهد کرد. حال پروژه 6040 خود از دو بخش تشکیل شده است؛ بخش آموزش و بخش تثبیت و حل تست و آزمون. آموزش یک بخش بسیار مهم و حیاتی در هر جامعه ای محسوب میشود و در کشور عزیزمان نیز این بخش بسیار حیاتی و مهم است به خصوص در بخش کنکور و دبیرستان که مبنای ورود داوطلب به دانشگاه و تحصیل در یک رشته و کسب مهارت است. علاوه بر این یکی از دغدعه های والدین در انتخاب منبع هزینه ای است که باید پرداخت کند و در نگاه اول با مشاهده لیست قیمت محصولات حرف آخر ممکن است احساس کند هزینه زیادی را قرار است پراخت کند اما اصلا اینگونه نیست.

اما چنین موضوعی را اصلا در فیزیک حرف آخر نمیتوان مشاهده کرد. پروژه 6040 حرف آخر از برترین محصولات این موسسه است که در بهمن ماه هر سال ارائه می شود. فیزیک هم یکی از دروس چالش بر انگیز کنکور میباشد و در سال های اخیر هم عملکرد خوبی از دانش آموزان در پاسخگویی به سوالات این درس مشاهده نشده است. پروژه دوم هم که از بهمن ماه و به دلیل کمبود زمان ارائه خواهد شد پروژه 6040 حرف آخر نام دارد. هر سال موسسه حرف آخر دو پروژه را برای دانش آموزان خود ارائه می دهد. این پروژه به نوعی فشرده شده پروژه صفر تا صد این موسسه می باشد. پروژه اول که به پروژه صفر تا صد یا پروژه 1000 ساعته یا برنامه 4 ماهه معروف است و پروژه آموزشی اصلی این موسسه می باشد. اما جالب است بدانید که مجموعه آموزشی حرف آخر برای این موضوع راه کاری را جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور ارائه داده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • سالار مهر
  • ۰
  • ۰

اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟

پایه نهم را می توان یکی از مهم ترین پایه های این مقطع و یا مهم ترین پایه این مقطع دانست چرا که سال نهم آخرین پایه دانش آموز در این مقطع می باشد و دانش آموز خود را برای حضور در مقاطع تحصیلی بالاتر و چالش های سخت تر آماده می سازد. دلیل دوم را می توان ارزشمند دانشتند کیفیت آموزش و روش های تدوین و تولید ویدیو های آموزشی داشت که سبب شده دانش آموزان با به روز ترین شیوه های آموزش جهانی بصورت سه بعدی و در محیط های خاص و با اسلایدهای بسیار تاثیرگذار و هدفمند به آموزش و یادگیری مطالب بپردازد.در این مجموعه با سبکی خاص و روشی جالب در تدریس ارائه می شود شعاری را طراحی نموده اند؛ با حرف آخر فراموشی را به فراموشی خواهید سپرد. از ویژگی های ممتاز و خاص این موسسه که سبب گردید به این سرعت به برند آموزشی کشور تبدیل شود می توان به شیوه نوین تدریس و آموزش این موسسه اشاره نمود یعنی تدریس با الگو و انیمیشن و استفاده از نقشه های راه که این امر سبب گردیده تا دانش آموز به جای اینکه زمان زیادی را صرف حفظ کردن موقتی مطالب نماید در مدت زمان بسیار کوتاه تر بصورت شهودی مطالب را بیاموزد و به تکرار و تمرین بیشتری نسبت به روش های قبل داشته باشد. . در ادامه می توانید نظرات دانش آموزان درباره حرف اخر  را هم مشاهده کنید.

با توجه به درصد های 100 که در سال های گذشته دانش آموزان استاد یوسفیان پور کسب کرده اند به خوبی می توان از کیفیت تدریس این استاد برجسته مطمئن شد. صفر تا صد کتاب درسی و واو به واو و خط به خط کتاب درسی تدریس شده و دیگر دانش آموز به منبع آموزشی دیگری نیاز نخواهد داشت. می شناسیم ؛ این پروژه تقریبا هر سال تا بهمن ماه به داوطلبان کنکور توصیه می شود اما از بهمن ماه به بعد که داوطلبان زمان کمی را تا کنکور در اختیار دارند موسه حرف آخر از یکی از برترین پروژه های آموزشی خود یعنی پکیج 6040 حرف آخر یا برنامه دو ماهه حرف آخر را معرفی می کند. موسسه حرف آخر به طور جدی از سال 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری مدرس نام آشنای ریاضی کنکور وارد عرصه کنکور شده و به سرعت پله های ترقی را پیموده و توانسته است جایگاه خوبی در میان داوطلبان کنکور کسب کند. دین و زندگی درسی است که بیشتر دانش آموزان با یک باور غلط با آن مواجه می شوند آن ها بر این باورند که این درس کاملا حفظی بوده و آن را تنها در 2 ماه مانده به کنکور می توانند مطالعه کنند و به درصد خوبی دست یابند حال آنکه واقعیت امر چیز دیگری است. در ادامه می توانید بودجه بندی دین و زندگی کنکور را هم مشاهده کنید.

باور غلط بیشتر دانش آموزان سبب شده که درصد های بسیار بدی را در این درس کسب نمایند. در کنار این دسته از دانش آموزان کنکوری های عزیز نیز بسیار گله مندند چرا که آینده تحصیلی و کاری آن ها توسط همین کنکور مشخص می شود و اگر آموزش درست و اصولی همراه باروش های تستی و کنکوری نداشته باشند دچار مشکلات جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور زیادی خواهند شد. حال آنکه آیا راه حل مناسبی برای حل مشکلات دانش آموزان مقطع متوسطه اول و کنکوری های سخت کوش وجود دارد؟ این موسسه از سال 1399 زمینه فعالیت خود را گسترده کرده و در حال حاضر محتوا خود را برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول نیز تولید می کند که با بهره گیری از اساتید تراز اول و بنام آموزش کشور سعی در تولید محتوای آموزشی بر اساس استاندارد های روز دنیا نموده است. آزمون هایی که به شدت با استراتژی مهم طراحی شده اند و داوطلب با کمک آن می تواند تنها در 40 روز آمادگی لازم برای کنکور را کسب کند. در این قسمت داوطلب کنکور تنها در 100 به صورت کامل خود را برای کنکور موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور آماده خواهد کرد. این پروژه از دو قسمت پروژه 60 و پروژه 40 تشکیل شده است.

به همین منظور و به دلیل اهمیت آموزش صحیح و کارآمد در این پایه موسسه حرف آخر اقدام به تولید محصولات آموزشی برای سال نهم نموده است. برای دریافت این هدیه کافیست عبارت "5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا از طریق دپارتمان مشاورین حرف آخر برای تهیه و مشاوره رایگان از طریق شماره تماس های رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور زیر اقدام کنید. یکی از مشکلات اصلی که برای دانش آموزان این پایه اتفاق می افتد عدم توجه به زیر ساخت های لازم برای ورود به متوسطه دوم است بارها دیده شده دانش آموزان با آموزش غلط و و عدم اطلاعات کافی وارد متوسط دوم میشوند که این امر سبب می گردد این دانش آموزان دچار چالش های زیادی شوند که آن ها را از درس و آموزش زده می کند. و هرچه زمان می گذرد خود را ناتوان در رسیدن به خواسته ها و آرزو های خود می دانند. استفاده از الگو ها و انیمیشن ها و آموزش شهودی به جذاب تر شدن هر چه بیشتر آموزش و علاقمند شدن دانش آموزان به آموزش و تحصیل شده است. ایشان دین و زندگی را بدون حفظ کردن حتی یک کلمه به صورت شهودی با الگو و انیمیشن آموزش میدهند.

  • سالار مهر
  • ۰
  • ۰

اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟

تعدد منابع، تدریس مطالب خارج از چارچوب کنکور همگی مشکلات مربوط به انتخاب بهترین منبع ممکن میباشد. داوطلب با کمک این پروژه در قسمت اول آموزش را در 60 روز به پایان خواهد رساند، البته آموزش کامل و صفر تا صد است و به این صورت نیست که جمع بندی باشد یا فقط مطالب مهم را آموزش داده باشد. یکی از این هدایای فوق العاده، پکیج پنج روز با حرف آخر هدیه ویژه موسسه حرف آخر برای دانش آموزان است که میتوانند از آن استفاده کنند. البته جدا از تخفیفات بی نظیر موسسه حرف آخر هدایای ویژه ای نیز برای دانش آموزان عزیز دارد. البته در مقایسه قیمت محصولات نیز باید دقت کرد که با توجه به کیفیت آموزش در این موسسه نازل ترین قیمت هم برروی محصولات قرار داده شده است به نحوی که اگر مقایسه کنیم شاید برای هر ساعت آموزش دانش آموز مبلغی در حدود 000/20 تومان پرداخت کند و از بهترین آموزش برترین اساتید کنکور بهره مند شود. موسسه آموزشی که محتوای خود را در قالب نشر دیجیتال در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. پروژه 6040 حرف آخر به شدت مورد استقبال قرار گرفته است و هر سال از بهمن ماه ارائه میشود. پروژه شصت چهل حرف آخر از دو قسمت آموزش و تثبیت و تسلط تشکیل شده است. در ادامه می توانید بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور را هم مشاهده کنید.

در قسمت دوم هم نوبت به تثبیت و تسلط خواهد رسید و در این قسمت دانش آموز بیست آزمون جامع شبیه ساز کنکور در اختیار خواهد داشت که مانند یک آزمون معمولی نیست بلکه نزدیک ترین شباهت را به سوالات کنکور دارد و از طرفی در آزمون ها تکنولوژی پاسخنما استفاده شده است و با هر آزمون داوطلب یک بار کل دروس را مرور نیز خواهد کرد. اما فراموش نکنید که عربی مسیر رسیدن به موفقیت را برای داوطلب به شدت آسان می کند زیرا در کنکور فردی موفق است که بتواند از نقطه ضعف رقیبان به نفع خود است و یکی از این نقاط ضعف هم درس عربی محسوب می شود که با کمک عربی حرف آخر این مشکل به صورت کامل حل خواهد. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم همواره حرف آخر بر آن بوده که به دانش آموزان در جهت کسب بهترین نتیجه کمک کند و همین موضوع باعث شده است که در بازه های مختلف سال برروی منابع خود تخفیفات بی نظیری را لحاظ کند تا همه بتوانند از محصولات این موسسه استفاده کنند. تاثیری که پویانمایی بر تدریس درس عربی گذاشته است کاهش زمان آموزش است که کل عربی همراه با حل تست در 25 ساعت تدریس شده است یا مبحثی مانند ترجمه که 40 درصد سوالات عربی کنکور را به خود اختصاص می دهد در حدود 6 ساعت آموزش ارائه شده است.

اما در این بین تصمیم گرفتیم یکی از محبوب ترین موسسات آموزشی دروس کنکور که بالغ بر 10 سال است در زمینه تولید محصولات آموزشی فعالیت دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم. موسسه حرف اخر فعالیت خود را از 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری برای تولید محتواهای آموزشی دبیرستان و کنکور شروع کرد و امروز توانسته است فعالیت خود را گسترده کند و تمامی مقاطع ابتدایی و دبیرستان را پوشش دهد. برای مشاهده اطلاع کامل از جزئیات این پروژه و همچنین لیست قیمت محصولات حرف اخر می توانید به فروشگاه حرف آخر مراجعه کنید. تدریس عربی حرف اخر توسط استاد محمد واعظی انجام شده است و در آموزش این درس سبک جدیدی را به کار گرفته اند که همان پویا نمایی حرف آخر است. این پکیج شامل صفر تا صد آموزش دروس و همچنین آزمون و مشاوره و برنامه ریزی است. کنکور آزمون پیش روی تمام دانش آموزان کشور است و در سال های اخیر افراد زیادی نیز بعد از طی کردن مراحل تحصیل و کسب مدرک مجدد تصمیم به شرکت در این آزمون میگیرند. در این پکیج 30 ساعت از کل آموزش حرف آخر وجود دارد و در کنار آن یک عدد کتاب کار همراه با برنامه ریزی و مشاوره نیز ارسال شده است. در ادامه می توانید رتبه لازم برای قبولی در دندان پزشکی را هم مشاهده کنید.

برنامه ای که مانند یک نقشه عمل کرده و ریز به ریز دروسی که باید بخواند از حجم آن ها گرفته تا مدت زمانی که باید صرف کند تعین کرده است و دیگر داوطلب هیچ سردرگمی نخواهد داشت. دومین نکته در آموزش استاد محمد واعظی خارج کردن درس عربی از حالت خسته کننده و تبدیل آن به یک درس جذاب است که با کمک انیمیشن هایی که در عربی حرف آخر به کار برده شده است این موضوع امکان پذیر شده است. عربی از جمله دروسی است که داوطلبان رغبت زیادی از خود برای مطالعه این درس نشان نمی دهند و از طرفی آمار پاسخگویی به سوالات عربی کنکور هم به شدت نا مطلبوب است به نحوی که میانگین درصد کل شرکت کننده های رشته تجربی در درس عربی حدود 20 جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور درصد است. در پایان روز پنجم هم با توجهی به تسلطی که پیدا کرده است قادر خواهد بود که به 40 تست قطعی از بودجه بندی کنکور رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور پاسخ دهد. همچنین در سال های اخیر موسسه حرف آخر از جدیدترین پروژه خود رونمایی کرده است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور لطفا از سایت ما دیدن کنید.

  • سالار مهر