لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طرح ترمیم معدل

اگر معدل دیپلم شما کم است و از بابت آن نگران هستید، من، حامد حبیب زاده، در این مطلب شما را با طرح ترمیم معدل دیپلم آشنا می کنم. کافی است 5 دقیقه با این مطلب همراه باشید تا در ادامه مقاله های مشاوره ای حرف آخر دوازدهم با روش افزایش معدل و طرح موجود برای این کار به شکل کامل آشنا شوید. ابتدا با تعریف طرح ترمیم معدل آشنا می شویم.

 

بازیابی معدل چیست؟

بازیابی معدل

قانون بازیابی میانگین نمره امتحان نهایی سال سوم دبیرستان و گواهی فارغ التحصیلی برای اولین بار در سال 2015 تصویب و نهایی شد. هدف از تصویب قانون بازیابی معدل:

 

به منظور ایجاد زمینه ای برای بهبود عملکرد تحصیلی دانشجویان ، این قانون تأثیر مستقیم بر کنکور دانشگاه دارد ، به عبارت دیگر ، برای معدل فارغ التحصیلان موثر است.

تصویب این قانون برای دانش آموزان با نمره متوسط ​​نسبتاً پایین و داوطلبانی که در کنکور شرکت می کنند بسیار مفید است. این دانش آموزان می توانند از قانون بهبود میانگین نمره برای افزایش نمرات متوسط ​​خود استفاده کنند و بدین ترتیب رتبه خود را در کنکور ارتقا دهند.

توجه: نمرات کسب شده توسط دانش آموزان و داوطلبان در برنامه از سرگیری پایه سوم دبیرستان تأثیری در نمرات میانگین آنها ندارد ، فقط اعمال سوابق تحصیلی در آزمون های سراسری است.

 

آیا تعمیر معدل بر معدل تأثیر می گذارد؟

این مشکل یکی از رایج ترین مشکلات سوال مربوط به تعمیر معدل است و توجه بسیاری از دانشجویان و داوطلبان را به خود جلب کرده است. در مورد تأثیر برنامه در میانگین نمره دیپلم ، باید توجه داشت که نمرات کسب شده توسط دانشجویان در برنامه بهبود میانگین نمره نهایی تاثیری بر نمره میانگین دیپلم آنها نخواهد داشت ، بلکه فقط در کاربرد علمی آنها تأثیر دارد. ثبت شده در کنکور دانشگاه ، موثر است.

 

شرایط بازیابی نمره متوسط ​​دیپلم کنکور

یکی از سوالاتی که همه مشاوران از مشاوران و کارشناسان دانشگاهی در مورد بهبودی معدل می گیرند این است که شرایط بهبود معدل دیپلم کنکور چیست؟

در رابطه با این موضوع لازم به ذکر است که خوشبختانه محدودیتی برای بهبود معدل و بهبود نمرات پایین برای داوطلبان وجود ندارد. همه داوطلبان آزمون با معدل کمتر از 20 می توانند به راحتی معدل خود را تعمیر کرده و در آزمون شرکت کنند. به این ترتیب حتی دانش آموزانی که نمرات متوسط ​​خوبی دارند می توانند در پروژه شرکت کنند و میانگین نمرات خود را نیز بیشتر بهبود بخشند. این ممکن است تأثیر زیادی در آنها داشته باشد تا نمرات عالی کنکور را بدست آورند.

 

ترمیم معدل دیپلم نظام جدید

دبیرکل شورای آموزش عالی از اجرای مصوبه شماره 915 در نامه ای به رئیس مرکز سنجش و کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش برای بازگرداندن نظام پایه دوره نهایی داوطلبان و دانش آموزان در آموزش جدید خبر داد. .

علاوه بر این ، عباس سلطانیان ، مدیر دفتر آموزش تئوری دبیرستان ، با تشریح میانگین نمره دیپلم و سابقه تحصیلی ترمیم سیستم جدید ، گفت: هرکسی که بخواهد دوره را دوباره بگیرد یا نمرات خود را بهبود بخشد ، می تواند درخواست کند امتحان نهایی دوباره.

بنابراین ، متقاضیان این برنامه باید به منطقه مدرسه خود بروند ، از آنجا دیپلم بگیرند و سپس برای ثبت نام شخصاً ثبت نام کنند.

 

پیشنهاد: برای اینکه بیشترین استفاده را از مطالعه خود در آزمون نهایی داشته باشید ، بهتر است با بسته بندی امتحان نهایی آشنا شوید و بر اساس این بسته ها برنامه ریزی کنید.

 

ترمیم میانگین نمره دیپلم سیستم قدیمی

این طرح همچنین برای ترمیم معدل نمره دیپلم سیستم قدیمی نیز قابل اجرا است. به عبارت دیگر ، دانش آموزان و داوطلبان دارای مدرک دیپلم از سیستم قدیمی می توانند علاوه بر دوره های نهایی سال سوم دبیرستان ، در دوره های پیش دانشگاهی نیز نمره خود را ارتقا دهند. به عبارت دیگر ، این دانش آموزان می توانند علاوه بر اصلاح میانگین دبیرستان سوم دبیرستان خود ، نسبت به اصلاح معدل پیش دانشگاهی خود نیز اقدام کنند.

در ادامه می توانید محصولات حرف آخر را برای مدت محدودی با تخفیف های ویژه از فروشگاه حرفف آخر تهیه کنید.

چه کسی می تواند در پروژه بهبود متوسط ​​درجه دیپلم شرکت کند؟

سوابق تحصیلی در نمرات داوطلبانی که از سال 2005 موفق به اخذ دیپلم شده اند تأثیر دارد ، بنابراین داوطلبان کنکور که از سال 1984 موفق به اخذ دیپلم شده اند می توانند برای بازیابی نمرات متوسط ​​نهایی خود اقدام کنند. این طرح توسط مجلس تصویب شده است و داوطلبان می توانند در طرح بازگرداندن میانگین نمره دیپلم در 3 آزمون نهایی در ژوئن ، ژانویه یا سپتامبر شرکت کنند. برای شرکت در این پروژه باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

داوطلبان می توانند برای بهبود نمرات دروس نهایی خود در ماه ژوئن ، سپتامبر یا ژانویه در یکی از شیفت ها شرکت کنند. به عبارت دیگر ، آنها نمی توانند یک دوره را در ژانویه و یک دوره دیگر را در ژوئن امتحان کنند.

دانش آموزان و داوطلبانی که قصد شرکت در آخرین آزمون ارتقا معدل را دارند باید بین 30 تا 45 روز قبل از آزمون در یک مدرسه محلی بزرگسالان ثبت نام و ثبت نام کنند.

داوطلبانی که قبل از سال 1984 دیپلم گرفته اند نمی توانند در این آزمون شرکت کنند.

سهمیه معدل در کنکور

حالا ، بیایید در مورد موضوع میانه بحث کنیم. در سال های اخیر بحث هایی در مورد حذف کنکور وجود داشته است اما با گذشت نزدیک به 10 سال دیگر خبری از حذف کنکور نیست. برای اجرای طرح حذف کنکور ، ثبت نام دانشجو باید بر اساس عملکرد تحصیلی باشد.

بنابراین ، تأثیر نمرات میانگین در نمرات کنکور سال به سال در حال افزایش است. از سال 1998 ، تأثیر عملکرد تحصیلی در کنکور به تأثیر مثبت 30٪ رسیده است. به این ترتیب ، داوطلبانی که نمره متوسط ​​بالایی دارند ، بیشتر در کنکور دانشگاه پذیرفته می شوند. به طور کلی ، سوابق تحصیلی بر داوطلبانی که در کنکور شرکت می کنند تأثیر مثبت دارد. با این وجود ، سابقه تحصیلی داوطلبان با نمره متوسط ​​پایین تأثیری در کنکور دانشگاه نخواهد داشت.

 

مهلت ترمیم معدل مدرک فارغ التحصیلی

مانند امتحانات اصلی که در مدارس مختلف برگزار می شود ، متوسط ​​برنامه بازیابی اعتبار در سه کلاس در ژوئن ، ژانویه و فوریه اجرا می شود. بنابراین ، هر داوطلب و دانشجویی که می خواهد در این پروژه ثبت نام کند ، می تواند در یکی از شیفت های خرداد ، ژانویه و سپتامبر ثبت نام کرده و دوباره آزمایش کند. لطفا توجه داشته باشید که برای شرکت در این برنامه ، باید 30 تا 45 روز قبل از شروع امتحان ثبت نام کنید.

  • سالار مهر
  • ۰
  • ۰

مامایی یکی از محبوب ترین رشته های علوم پزشکی و بهداشت ، به ویژه در میان زنان است. بسیاری از افراد تمایزی بین ماما و متخصص زنان ندارند. با این حال ، تفاوت های زیادی بین این دو رشته وجود دارد.

در مقاله معرفی کامل رشته مامایی ، من ، شیدا کبیرآبادی ، یک مشاور آموزشی ، به معرفی رشته مامایی می پردازم. اگر شما یکی از 90٪ کسانی هستید که با رویای مامایی شدن وارد رشته علوم تجربی شده یا می شوند ، پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها با من دنبال کنید.

در طول این مقاله ، سعی خواهم کرد سوال احتمالی در مورد ماماهای بالقوه خود را در زمینه رشته مامایی از جمله: رتبه و درصد قبولی ، بازار کار ، درآمد ، شرایط ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و مواد کامل و جامع به شما ارائه دهم. . همچنین ، برای مطالعه سایر مقالات از مجموعه مقالات معرفی رشته های دانشگاهی ، پیشنهاد می کنم به بخش مقالات معرفی رشته های دانشگاهی مراجعه کنید.

ماهیت مامایی
مامایی را می توان دانش مشاهده ، آموزش ، پیشگیری ، تحقیق ، تشخیص و سرانجام درمان نامید. کلمه ماما در گذشته به شخصی گفته می شد که از نظر تجربی مهارت در به دنیا آوردن زنان و کمک به آنها برای زایمان داشت.

با پیشرفت علم پزشکی مدرن ، رشد مامایی به طور گسترده ای گسترش یافت. زیرا از ابتدای زندگی بشر بر روی زمین ، تولد فرزندان و ادامه نسل بشر وجود داشته و وجود دارد. شاید به همین دلیل است که مامایی یکی از مقدس ترین شغل های جهان شناخته می شود.

هدف مامایی
هدف علم و رشته مامایی در درجه اول سلامت مادر و نوزاد است. در گذشته ، مامایی فقط صدای قلب جنین و رشد آشکار آن را می شنید. اما با پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به حوزه مامایی ، امروزه می توان اطلاعات دقیق تری در مورد زندگی و تکامل جنین بدست آورد.

همچنین به لطف فناوری ، امروزه تشخیص خطرات احتمالی که ممکن است زندگی جنین و مادر را تهدید کند به حداقل می رسد و در صورت لزوم با اقدام فوری پزشکان این مشکل قابل حل است.

وظایف ماما چیست؟
فارغ التحصیلان مامایی نقش اساسی در زندگی بشر ، به ویژه زنان دارند. برخلاف نظر عمومی جامعه مبنی بر اینکه ماما فقط در کمک به روند زایمان طبیعی نقش دارد ، دامنه کار و خدمات مامایی بسیار گسترده تر و گسترده تر است و می توان گفت از ابتدای تولد تا پایان زندگی بشر این پوشش را پوشش می دهد. .

مامایی شامل جنبه های مختلف بهداشتی در زمینه بهداشت باروری ، مشاوره ، آموزش و آگاهی در دوران بلوغ ، قبل از ازدواج ، بعد از ازدواج ، قبل از بارداری ، بعد از بارداری ، مراقبت های اولیه نوزاد ، مراقبت از کودک تا شش سال و همچنین یائسگی می شود. زنان. در واقع این آموزش ها سلامت خانواده و جامعه را تضمین می کند.

در ادامه می توانید مقاله معرفی کامل رشته داروسازی را هم مطالعه کنید.

اما اگر بخواهیم وظایف یک ماما را به صورت کامل شرح دهیم، عبارتند از:

مشاوره و راهنمایی خانواده در مورد بهداشت ازدواج ، سلامت نسل ، مسائل مربوط به بارداری و پس از زایمان و تنظیم خانواده
در مورد مسائل بارداری به زنان غیر باردار مشاوره و آموزش دهید
شرح حال بگیرید و معاینه کامل بدنی انجام دهید
مشاوره ، آموزش موارد و مشکلات بیماریهای بارداری
درخواست آزمایش بارداری ، درخواست سونوگرافی ، درخواست آزمایش بارداری روتین و ارجاع ناهنجاری ها به پزشک متخصص
اندازه گیری منظم فشار خون ، قد رحم و رشد جنین ، ضربان قلب دوره ای
تجویز داروهای مجاز در دوران بارداری
در صورت لزوم کورتاژ انجام دهید
درمان عفونت ها
پذیرش نیروی کار در اتاق زایمان توسط مامای وظیفه
معاینات مکرر و ثبت پیشرفت کار در فرم خاص و اطلاع پزشک فوریت های پزشکی
کنترل علائم حیاتی مادر
انجام مراحل مختلف زایمان در بیماران سزارین (توجه: سزارین وظیفه یک پزشک متخصص است نه یک ماما)
تکمیل پرونده مادر و نوزاد و صدور شناسنامه و انتقال مادر به بند
آزمایشات لازم برای نوزادان را درخواست کنید
اجازه ترخیص در مادرانی که زایمان طبیعی دارند پس از انجام معاینات لازم
چه کسی واجد شرایط تحصیل در مامایی است؟
در سالهای اخیر دانشجویان با استعدادی وارد رشته مامایی شده اند. اما بسیاری از داوطلبان هستند که بدون هیچ گونه دانش انتخاب رشته می کنند ، برخی از آنها در نهایت نیمه راه را رها می کنند و برخی دیگر بدون علاقه ادامه می دهند و در آینده پزشکان ماهری محسوب نمی شوند. بنابراین در این بخش به این س goال خواهیم پرداخت که افراد با چه استعداد ذاتی می توانند در این زمینه موفق شوند.

اولین نکته مهم این است که بدانید رشته مامایی فقط دانشجوی دختر می پذیرد.
دومین چیزی که باید از ابتدا بدانید این است که ، در طول سالهای دانشجویی شما ، و به ویژه در ترم های اول سال های اول دانشجویی ، دانش آموزان ابتدا باید کارها و خدمات پایه پرستاری را در بیمارستان ها انجام دهند.

  • سالار مهر
  • ۰
  • ۰

چرا مسائل شیمی کنکور را جدی بگیرم ؟

مسائل شیمی کنکور با توجه به کنکور سراسری سوال 98 و 99 ، تقریباً نیمی از بودجه شیمی کنکور است ، یعنی 50٪ و حتی بیشتر است. بسیار مفهومی تر از سوال کنکور سراسری 98 بود. در واقع ، این موضوع بسیار مهم است و اهمیت دوره شیمی را برای داوطلبان کنکور سراسری نشان می دهد. همانطور که می دانید دوره شیمی برای داوطلبان کنکور تجربی دومین دوره مهم است. همانطور که مشخص است ، سختی سوال در شیمی هر ساله افزایش می یابد. داوطلبانی که به دنبال نمره خوب در کنکور سراسری هستند باید درصد پاسخ به سوال در شیمی را در نظر بگیرند. تسلط داوطلبان در شیمی سریع‌ترین روش‌ حل مسائل شیمی کنکور آنها بسیار مهم است. در بعضی از 99 آزمون ورودی سوال ، شماره رند جواب نهایی نبود.

 

چند درصد از شیمی کنکور موضوعات است؟
مشکلات شیمی سیستم جدید نسبت به سالهای گذشته دستخوش تغییراتی شده است ، علاوه بر افزایش تعداد شیمی سوال ، سوال مفهوم سوال را نیز در این دوره افزایش داده است. بیشتر مباحث شیمی کنکور 99 نیز در دو قسمت ارائه شده است ، در واقع سرعت حل مسئله برای داوطلبان کنکور 99 اهمیت بیشتری داشت. معمولاً 4 مسئله استوکیومتری وجود دارد که مستقل و ترکیبی هستند ، مبحث سینتیک و ترمودینامیک نیز هر ساله سوال مطرح می شود ، همچنین فصل سال یازدهم (لباس ، نیاز بی پایان) در کنکور 99 ، 6 سوال که افزایش یافته است نسبت به سالهای گذشته معمولاً دو مسئله سوال شیمی به اسید و باز اختصاص دارد ، همچنین در فصل 2 سال دوازدهم این مشکلات در ترکیب با فصل 1 سال یازدهم بحث شده است.

دانش آموزان عزیز ، همانطور که می دانید ، در سالهای اخیر ، علاوه بر بودجه قابل توجه و اهمیت بالای مشکلات جسمی کنکور ، مفهوم زیادی وجود دارد و استفاده از فرمول برای حل آن دیگر کافی نیست ، بلکه خبرهای خوبی داریم. ما خبر خوبی برای شما داریم ، اگر می خواهید فقط در 3 ساعت تمام مسائل شیمی را با استفاده از تنها 3 الگو و بدون هیچ فرمولی یاد بگیرید ، اکنون فرم زیر را پر کنید تا بلافاصله و به طور کامل با شما تماس بگیریم. شما عزیزان را راهنمایی کنید.

در ادامه می توانید مهمترین فصل های شیمی کنکور را نیز مطالعه کنید.

مسائل شیمی دهم

مسئله شیمی دهم بخشی از استوکیومتری است که ادامه آن به طور کامل در پایه یازدهم فصل 1 تدریس می شود. در حقیقت ، فصل 3 شیمی دهم قسمت عمده ای از مشکلات شیمی دهم را تشکیل می دهد که شامل مسائل محلول و نامحلول است. فصل 1 و فصل 2 شیمی دهم متشکل از مفاهیمی است که عبارتند از الکترون منفی ، جدول تناوبی ، ترکیبات یونی و غیره. در مبحث استوکیومتری در سال دهم ، بیشتر روابط جرم و مولار و همچنین حجم گازها در نظر گرفته شده است.

مسائل شیمی یازدهم
از سال یازدهم ، مسائل به روش تخصصی تری مورد بحث قرار می گیرند و از ابتدای فصل 1 ، دانش آموز با مفاهیم استوکیومتری آشنا می شود که این نیز بسیار ارزشمند است ، زیرا استوکیومتری پایه اصلی مشکلات است و به جرات می تواند گفت که مشکلات شیمیایی برای همه سوال ها اعمال می شود. سوال مربوط به شیمی یازدهم مسائل است ، شیمی یازدهم فصل اول شامل مباحث ، استوکیومتری است که مباحث مختلف این مبحث در کنکور سراسری مطرح شده است ، در فصل دوم مبحث آنتالپی شیمی یازدهم بحث شده است. این می تواند سرعت فرآیندهای شیمیایی را مطالعه کند.

مباحث شیمی دوازدهم
دوازده شماره شیمی سوال فصل اول مسائل تعادل و اسید را شامل می شود. سوال های مربوط به فصل های دوم ، سوم و چهارم شیمی دوازدهم معمولاً مفاهیمی هستند و سوال ها کمتر محاسباتی هستند.

چگونه مشکلات شیمی را حل کنیم؟
روش های مختلفی برای حل مشکلات شیمی وجود دارد. روش حل مسائل شیمی در امتحانات مدارس به طور کلی توصیفی است. روش توصیفی طولانی و وقت گیر است ، دانش آموز برای مدت طولانی می نویسد و به طور متوسط ​​حداقل 5 دقیقه از زمان دانش آموز طول می کشد ، این روش فقط برای امتحانات مدرسه و امتحانات نهایی است. از دانش آموزان کلاس دوازدهم استفاده می شود ، داوطلبان کنکو ، اگر می خواهند به روش توصیفی به مشکلات پاسخ دهند ، پاسخ 35 درس شیمی سوال در 35 دقیقه غیرممکن است ، داوطلبان از روش های آزمون برای حل مشکلات استفاده می کنند ، این روش کسرهای پیش ساخته نامیده می شود خوب است در بین داوطلبان شناخته شده است. در این روش ، به عنوان مثال: مشکلات استوکیومتری ، کسر (گرم / جرم مولی * ضریب) هنگامی که مسئله بر اساس گرم باشد و همچنین چندین کسر برای سایر سوال های استوکیومتری استفاده می شود. مرحله اول حل مسئله ، مرحله دوم داده کاوی ، مرحله سوم حل مسئله و مرحله چهارم محاسبات است. در این مقاله ، ما یک روش جدید برای حل مسائل شیمی را کشف خواهیم کرد. گوش به زنگ باشید.

 

تکنیک های حل مسائل شیمی کنکور
با استفاده از تکنیک های حل مسئله شیمیایی ، می توانید در کمتر از 30 ثانیه به مشکلات شیمی سوال خود پاسخ دهید. در حقیقت ، اگر یاد بگیرید چگونه با سوال های مختلف رفتار کنید ، هیچ سوال دشوار نخواهد بود. سوال Konkoor 98 را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از روش نقشه راه زیر 30 ثانیه و بدون انجام محاسبات زمان بر و دشوار به راحتی حل می شود. به روش راه حل سوال و توضیحاتی که در زیر ارائه خواهم داد توجه کنید.

در ادامه می توانید محصولات شیمی حرف آخر را با تخفیف ویژه مشاهده کنید.

پیشنهادی که سرنوشت مسائل کنکور شما را تغییر خواهد داد.
ممکن است در ابتدا یادگیری تمام شیمی در 30 ساعت خنده دار به نظر برسد ، اما باید بدانید که این امکان وجود دارد ، بله شما می توانید تمام شیمی را فقط در 30 ساعت یاد بگیرید. روش های قدیمی و طولانی به مشکلات کنکور شیمی شما پاسخ نمی دهند ، با استفاده از الگو و نقشه راه می توانید به تمام مشکلات شیمی سوال خود بدون نیاز به حفظ فرمول ، الگو و نقشه راه مشکلات شیمی با تصاویر و انیمیشن پاسخ دهید. در حقیقت ، مسائل شیمی حرف آخر با استفاده از حافظه بصری ، در طولانی مدت همه چیز را در ذهن شما ثبت می کند. پروفسور غلامحسین شیروانی ، استاد باتجربه حرف آخر با دکترای شیمی آلی ، بدون نیاز به نوشتن و متعادل کردن واکنش ، مسائل شیمی را به شما آموزش می دهد.

  • سالار مهر