لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در مقاله معرفی کامل رشته داروسازی ، ما همچنین به بررسی بازار کار ، درآمد و شرایط تحصیل در آموزش عالی در ایران و خارج از کشور و روندها و زیرمجموعه های داروسازی خواهیم پرداخت. بنابراین اگر به این زمینه علاقه مند هستید ، خواندن این مقاله را از دست ندهید. همانطور که می دانید داروسازی سومین رشته پرطرفدار در گروه علوم تجربی است و هر ساله بسیاری از داوطلبان برای کرسی دانشگاه در رشته داروسازی با یکدیگر رقابت می کنند.

 

برخی از افراد در زمینه داروسازی دانش لازم را ندارند و آن را با بخش تجویز یا پذیرش داروخانه ها اشتباه می گیرند. اما باید گفت که داروسازی یک تخصص است و یکی از مهمترین شاخه های علوم پزشکی است. این افراد از طریق تولید و ساخت داروها نقش مهمی در تعیین وضعیت سلامت بیماران و جامعه دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر ، در تماس باشید و همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت حرف آخر در مورد سایر زمینه های علوم تجربی اطلاعات کسب کنید.

 

بررسی اجمالی داروخانه

قبل از هر مکالمه ، بهتر است ابتدا با مفهوم داروشناسی آشنا شوید. رشته داروسازی همانطور که از نامش پیداست ارتباط تنگاتنگی با رشته پزشکی دارد و فارغ التحصیلان این رشته با پزشکی سرو کار خواهند داشت. یک داروساز مواد موثری را برای مقابله با بیماری ها فرموله می کند و آنها را به اشکال قابل استفاده مانند قرص ، کپسول ، شربت و غیره تبدیل می کند. در حقیقت ، داروسازی رشته ای است که رشته بهداشت عمومی را با علم شیمی پیوند می دهد.

 

اگر به رشته داروسازی علاقه مند هستید ، باید یک حافظه قوی برای ادامه تحصیل داشته باشید ، زیرا رشته داروسازی پر از مواد حفظ شده است و دانشجویان باید نام همه داروها ، ساختار دارو و مکانیسم عمل همه و فراموش نشدنی. علاوه بر حفظ نام داروها و ترکیبات آنها ، یک داروساز باید قدرت تجزیه و تحلیل را داشته باشد تا بتواند ساختار دارو را بررسی کند.

 

با توجه به اینکه رشته داروسازی ترکیبی از علوم پایه و بالینی است ، داوطلبان باید قادر به تحصیل در رشته های زیست شناسی و همچنین فیزیک و شیمی باشند. تسلط به زبان انگلیسی نیز مهم است ، زیرا بیشتر کتابهای درسی دانش آموزان در طول تحصیل به زبان انگلیسی هستند و دانشجویان نیاز به خواندن مجلات به زبان انگلیسی در سراسر جهان دارند.

 

اما در پایان ، هدف از رشته داروسازی آموزش افرادی است که می توانند خواص مواد مختلف را کشف کنند ، برای اطمینان از سلامت جامعه گام بردارند و برای تأمین محصولات دارویی از روش های بهبود استفاده کنند ، بنابراین نه تنها کشور از واردات دارو غیرضروری است ، اما بستری برای ایجاد اشتغال و همچنین وسیله ای برای صادرات است و به اقتصاد کشور کمک می کند.

در ادامه می توانید مقاله معرفی کامل رشته مامایی را هم مطالعه کنید.

 

ضریب برنامه درسی در رشته داروسازی

طبق دفترچه انتخاب آزمون سراسری ، رشته داروسازی به 2 گروه از 5 زیر گروه رشته علوم تجربی تعلق دارد. این زیرگروه علاوه بر داروسازی ، شامل رشته های مختلفی از جمله: آموزش شیمی ، بهداشت عمومی ، زیست شناسی و کنترل ناقل بیماری ، فناوری پزشکی هسته ای ، شیمی کاربردی ، شیمی خالص ، فناوری اطلاعات سلامت ، مهندسی ایمنی و بهداشت شغلی ، مهندسی بهداشت محیط و بله.

 

ضریب برنامه درسی

همانطور که از جدول مشخص است ، اساس این گروه بندی دوره های شیمی و زیست شناسی است. بنابراین ، برای قبولی در هر مبحث در این زیر گروه ، دستیابی به نمرات بالا در رشته های زیست شناسی و شیمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، به ترتیب ریاضیات و فیزیک اولویت های بعدی هستند. از طرف دیگر ، برخلاف پزشکی و دندانپزشکی ، آنها به گروه اول تعلق دارند و ضریب رشته رشته زمین شناسی صفر است ، در حالی که در گروه دوم ، نمره سطح دوره با ضریب 1 ، 1 و امتیاز نهایی کاندید را اعمال کرد

 

همانطور که می دانید ، همه گروه ها شامل دروس عمومی هستند و ضریب در فرمول محاسبه نمره نهایی 1 است. با این حال ، اگر نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی وی متفاوت باشد ، فقط نمرات آن دوره های حرفه ای مناسب برای گروه آزمایشی داوطلب در این فرمول اعمال می شود و میزان این تأثیر تا 30٪ است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نمرات و درصدهای مورد نیاز برای پذیرش در رشته داروسازی کسب کنید ، لطفاً به مقاله "نمره مورد نیاز برای رشته داروخانه کدام است!" مراجعه کنید. نگاه کن

در ادامه می توانید مقاله معرفی رشته پزشکی را هم مطالعه کنید.

 

دانشگاه هایی که رشته داروسازی ارائه می دهند

دانشگاه های ملی و حتی پردیس های خود مختار فقط می توانند از طریق کنکور در این رشته ثبت نام کنند بدون این آزمون های دانشگاهی ورود به این رشته غیرممکن است. در میان دانشگاه های ایران ، ما 9 دانشگاه برتر در لیست زیر را برای شما آماده کرده ایم.

 

9 دانشگاه برتر که داروخانه ارائه می دهند

داروسازی یکی از رشته های بسیار پرطرفدار در دانشگاه آزاد است و البته یک رشته گران قیمت نیز می باشد. داوطلبان واجد شرایط می توانند بدون شرکت در کنکور سراسری در آن شرکت کنند. البته داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت می کنند نیز ممکن است در دانشگاه آزاد داروسازی بخوانند. برای دانشجویانی که با کنکور یا بدون کنکور وارد داروخانه می شوند شهریه پرداخت شده برای داروخانه تفاوتی ندارد. هر دو گروه داوطلب برای پرداخت شهریه شرایط یکسانی دارند. مهمترین عواملی که میزان شهریه داروخانه هایی را که در هر ترم آزمون ورودی دانشگاه آزاد ندارند تعیین می کند:

 

شهریه ثابت داروخانه دانشگاه آزاد

تعداد واحدهایی که کاندیداها انتخاب کرده اند

انواع واحد انتخاب شده شامل واحدهای نظری و واحدهای عملی است

با توجه به عواملی که با شرکت نکردن در کنکور دانشگاه آزاد شهریه داروسازی را تحت تأثیر قرار می دهد ، می توان میانگین شهریه این رشته را در یک ترم معرفی کرد. برای دانشجویان داروسازی دانشگاه آزاد ، اگر در هر ترم به طور متوسط ​​18 دوره انتخاب کنند ، شهریه آنها تقریباً به شرح زیر است:

 

شهریه ثابت برای هر ترم داروخانه ای که در کنکور دانشگاه آزاد قبول نشود: 5،500،000 تومان تا 6،200،000 تومان

شهریه متغیر برای 20 رشته داروسازی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت نمی کنند: 1.300.000 تومان تا 1.800.000 تومان

هزینه های آموزش و بیمه: تقریباً 120،000 تومان

کل شهریه یک ترم داروسازی بدون کنکور دانشگاه آزاد: 6،800،000 تومان تا 7،500،000 تومان

همانطور که می دانید ، در این مقاله ، سعی کردیم همه موارد و نکات آشنایی با رشته داروسازی را پیدا کنیم ، از جمله: درصد و قبولی ، دانشگاه پیشنهاد ، مرحله تحصیل ، ادامه تحصیلات در سطح بالاتر ، بازار کار ، شرایط بورس تحصیلی ، و برای شما عزیز فراهم می کند. اما ، در پایان ، ما این مقاله را با مطالعه جوانب مثبت و منفی رشته داروسازی به پایان می بریم. از نکات مثبت در زمینه داروسازی می توان به موارد زیر اشاره کرد: اجازه کار در داروخانه در طول دوره تحصیل ، کسب درآمد با دریافت پروانه داروخانه بدون شرکت در داروخانه ، زمان یادگیری کوتاه تر نسبت به سایر رشته های پزشکی و دندانپزشکی و ارتباط کمتر با بیماران در سایر زمینه های درمانی و رشته های گسترده شغلی مورد توجه قرار می گیرند. اما معایب این رشته عبارتند از: درسهای سخت تر و جذابیت کمتر ، دانش آموخته شده با کار در محیط کار سازگار نیست و ...

  • ۰۰/۰۱/۱۸
  • سالار مهر

رشته داروسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی