لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

درس ریاضی برای اکثر کنکوری‌های رشته تجربی در کنکور سراسری یک مانع بزرگ محسوب میشه و اصولا خیلی کم تمایل دارن که این درس رو مطالعه کنن. توجه داشته باشید که درس ریاضی در کنکور سراسری برای عزیزان رشته تجربی 30 تست و رشته ریاضی 55 تست رو به خودش اختصاص میده. این در حالیه که اهمیت این درس برای داوطلب های هر دو گروه تجربی و ریاضی از اهمیت بالایی برخورداره.

در گروه تجربی، به علت ضعفی که اکثر داوطلب های این رشته در درس های محاسباتی مثل ریاضی و فیزیک دارن، مطالعه و افزایش درصد درس ریاضی به ایجاد فاصله با سایر رقبا کمک خیلی زیادی میکنه و از طرفی در گروه ریاضی، این درس در کنار درس فیزیک از اهمیت بسایر بالایی برخوردار هستن و میتونیم ادعا کنیم که کسب نتیجه عالی و درصد ایده ال در این دو درس میتونه گام بلندی برای قبولی در مهندسی های تاپ برای این عزیزان باشه.

اشتباه رایج در بین کنکوری هاشما برای اینکه در درسی مثل ریاضی که جزو دروس محسباتی کنکور سراسری محسوب میشه، نتیجه خوب و یا عالی به دست بیاری نیاز داری که در قدم اول مفهوم هر یک از مباحث این درس رو به بهترین نحو ممکن یاد بگیری. برای یادگیری هرچه بهتر این درس بهترین مکان، جایی نیست جزء کلاس درسی که دبیر مباحث رو در طول هفته تدریس میکنه. اغلب کنکوری‌ها متاسفانه اون زمانی که سر کلاس حاضر هستن رو به راحتی از دست میدن و اصلا به تدریس استاد توجهی نمیکنن و اغلب اعتقاد دارن که با مطالعه درسنامه کتاب هاب کمک آموزشی در منزل میتونن تست های مختلف رو در آزمون ها پاسخ بدن. این باور، باور اشتباهی هست، هیچ موقع درسنامه کتاب کمک آموزشی نمیتونه با تجربه اساتیدی که سال‌ها سابقه تدریس درس خاصی رو در مدسه و کلاس های آموزشی در موسسات مختلف دارن برابری کنه.

 

  • ۹۹/۰۷/۱۰
  • سالار مهر

ریاضی کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی