لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین منبع برای این آزمون ها سوالات کنکورهای قبلی است.بعد از تست های کنکور ، می توانید کتاب های درسی مکتوب را با ایده های ابتکاری بخوانید. من از شما می خواهم که فقط برای انجام کار این فعالیت را انجام ندهید ، بلکه واقعاً سعی کنید وقت خود را صرف این تست ها کنید. پس از پاسخ ، لطفاً به پاسخ نامه "خواندن کامل" رجوع کنید. اگر با کلمه ای در متن روبرو شدید ، اما معنی کلمه را نمی دانید ، لطفاً این کلمات را علامت گذاری کنید ، و قبل از خواندن این کلمات حتماً زمان مشخصی را منتظر بمانید. مورد جدید را بررسی کنید.

بگذارید خیلی واضح به شما بگویم که در سال کنکور ، حتی اگر یک واژه انگلیسی در پشت وانت مشاهده کردید ، باید آن را بخاطر بسپارید. این کلمات می توانند به ما در درک بهتر متن هنگام کنکور کمک کنند.

 

نکته مهمی که باید به شما یادآوری کنیم این است که اجازه ندهید خودتان را پر از کتاب و دی وی دی کنید و اجازه دهید دستور العمل مربوط به خودتان باشد تا بتوانید از زبان لذت ببرید. هنگام انتخاب ابزارهای کمک به زبان خود ، لطفاً بسیار مراقب باشید تا بتوانید بهترین منابعی را که برای شما مفید هستند انتخاب کنید.

در این دنیا هیچ چیز ترسناکی وجود ندارد ، این دیدگاه ها و طرز تفکر ما هستند که باعث می شوند فکر کنیم برخی چیزهای خاص پیام های ترسناک یا شادی آور برای ما هستند. دوست ، آزمون زبان ، عربی ، ریاضی و فیزیک من یا هر موضوع دیگری دشوار نیست. ما کارها را دشوار می کنیم. متأسفانه داوطلبان کنکور به دلیل جو موجودیت ، از همان ابتدا بطور خودکار از دروس خاصی دفاع می کنند و احساس می کنند که نمی توانند به تست های آن دوره و بسیاری از محدودیت های پوچ دیگری که برای خود ایجاد کرده اند ، پاسخ دهند. اینها فقط خیالات پوچ است ، شما باید از شر این ایده ها خلاص شوید و به خود اجازه دهید بهترین ها را داشته باشد.

  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی