لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

پشت کنکوری ها

بنابراین ما برای آینده و رویاهای خود برنامه ریزی نمی کنیم؟
باید بگویم که پاسخ این سوال منفی است. این پیشنهاد به این معنی است که اگر دیوانه وار عاشق یک رشته هستید ، آن را محدود نکنید و امتحان کنید.
تصور غلط دیگر این است که کودکانی که قصد ورود مجدد به کنکور را دارند فکر می کنند ما سال گذشته درگیر مدرسه بودیم و امسال هر روز وقت برای مطالعه داریم ، اما این تفکر اشتباه است و بعداً با یک دلیل برای شما توضیح خواهم داد چرا فردی که پشت کنکور می ماند ، شرایط دشوارتر و چالش های بیشتری نسبت به سال گذشته دارد.
این مسیر پر از پرسش و پاسخ است که شما باید دائماً از خود بپرسید و صادقانه پاسخ خود را بدهید.
سوالاتی از قبیل "آیا برای من سخت نیست که دوستان هم سن و سال من به دانشگاه بروند و از فضای کنکور لذت ببرند و شما به فضای کنکور برگردید ، اما همچنین در نظر بگیرید که شما از خواسته های خود دست بردارید و شما سعی در رسیدن به هدف داشت!

آیا فقط کودکان آزمایشی باید پشت کنکور بمانند؟
دوباره در کنکور شرکت کنید

این تصور رایج در میان کودکان است که تخمک های آزمایشی فقط برای سال دوم تلاش می کنند. اما دانش آموزانی که به فکر دادن کنکور سال دوم هستند ، تصمیم می گیرند در جهت رسیدن به هدف و آرزوی خود تلاش کنند. آیا فقط کودکان تجربی هدف دارند؟ پاسخ قطعاً منفی است
 اما قبول دارم که تعداد بیشتری از دانش آموزان پشت کنکور بچه های آزمایشی هستند

کارگاه سال دوم

چند درصد از بچه های پشت معادن نتایج بهتری می گیرند؟
در این قسمت از مقاله ، من می خواهم شما کمی بیش از آنچه تصور می کنید با واقعیت روبرو شوید. فقط 30٪ کودکان پشت کنکور نتایج بهتر و 70٪ کودکان نتایج بدتر می گیرند. دلایل مختلفی از جمله نیاز به شروع سال تحصیلی جدید وجود دارد. تصور کنید در سفری هستید که هرگز به این منطقه سفر نکرده اید و با محیط این سفر آشنایی ندارید (حتی اگر قبلاً پشت کنکور بوده باشید ، باید توجه داشته باشید که جو هر سال با سال قبل متفاوت است ) و چون محیط را نمی شناسید برای کار با این اراده و پشتکار به یک نقشه راه (آزمون ها و معلمان باتجربه) و یک نقشه راه (مشاور علمی) خود نیاز دارید. و قطعاً مواقعی وجود دارد که سوخت شما تمام می شود و نمی توانید راه درست را پیدا کنید و اینجاست که نقشه راه می تواند شما را به مسیر درست هدایت کند.

  • ۹۹/۰۷/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی