لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟

مدتی است که سبک آموزشی حرف آخر گسترش یافته و محتوای آموزشی خود را از مقطع ابتدایی تا متوسطه دوم ارائه می دهد. موسسه ای که به صورت دیجیتال محتواهای آموزشی خود را ارائه می دهد و در این بین محبوبیت فراوانی میان دانش آموزان کنکوری کسب کرده است. با یک نگاه اجمالی به تدریس اساتید این مجموعه به یک انسجام کلی در تدریس و ارائه محتوا می توان رسید. یعنی ابتدا درسنامه تست را تدریس می کند سپس به حل تست می پردازد و دام های تستی و نکات تستی را به دانش آموز می موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور آموزد. در واقع در هنگام مطالعه برنامه بصورت 3020-3020 اجرا می شود یعنی در 30 روز اول دانش آموز آموزش کل دروس عمومی و 75 درصد دروس نسبتا آسان دروس تخصصی را می بیند و وارد 20 روز اول می شود که در این 20 روز دانش آموز 10 آزمون شبیه ساز کنکور را انجام میدهد که سوالات آن شامل صد در صد دروس عمومی و 75 درصد دروس تخصصی است برای این کار دانش آموز برای هر آزمون 2 روز وقت می گذارد که نصف روز به آزمونش را برگزار می کند و 1.5 روز به تحلیل و بررسی آزمونش می پردازد . در ادامه می توانید بهترین موسسه آموزشی کنکور را هم مشاهده کنید.

دومین مزیت آموزش این مجموعه استفاده از پویانمایی یا همان به تصویر کشیدن آموزش است که باعث می شود تا آنچه در ذهن مدرس می گذرد برای مخاطب به تصویر کشیده شود و همین موضوع سبب جذب و یادگیری آسان مطالب درسی خواهد شد و دیگر تفاوتی هم نخواهد داشت که داوطلب 10 سال از کنکور دور بوده یا تازگی فارغ التحصیل شده. دومین آزمون این موسسه 20 آزمون جامع حرف آخر نام دارد و تفاوت آن با ده آزمون در بودجه بندی آن است. احتمال زیاد از دور یا نزدیک نام موسسه حرف آخر را شنیده باشید. آموزش های این موسسه آموزشی بصورت نشر دیجیتال یا لوح های آموزشی همراه با کتاب کار ارسال می شود. به همین منظور درقالب یک گزارش خبری به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم تا انتها با ما همراه باشید. در 30 روز دوم آموزش 25 درصد مطالب تخصصی ها همراه با مرور کل دروس عمومی انجام می شود سپس در 20 روز دوم دانش آموز 10 آزمون جامع برگزار می نماید . یکی از مهمترین و و اصلی ترین دلایل موفقیت این موسسه کنکوری استفاده از آموزش شهودی مبتنی بر الگو سازی و انیمیشن می باشد که به دانش آموز این امکان را می دهد تا بدون این که حتی کلمه ای را حفظ کند سخت ترین و پرچالش ترین مطالب آموزشی را یک بار برای همیشه بیاموزد استفاده از الگو و انیمیشن سبب شده تا مدت زمان آموزش موسسه حرف آخر بسیار کمتر از حد معمول باشد و نتیجه دانش آموز بیشتر زمان خود را صرف تکرار و تمرین می کند که لازمه اصلی موفقیت در کنکور های جدید می باشد.

یکی از خاص ترین و کاربردی ترین محصولات این موسسه آموزشی آزمون های موسسه حرف آخر می باشد که این آزمون ها بسته به بازه های زمانی مختلف تولید می شود تا بتواند بیشترین بازدهی را برای دانش آموزان داشته باشد به طور کلی این آزمون ها شرایط برگزاری آزمون و کنکور را برای دانش آموزان تداعی می کند و سبب آمادگی آن ها برای کنکور می شود. تعدد منابع کنکوری سبب ایجاد سردرگمی در خانواده ها و در بین دانش آموزان شده است چرا که یک انتخاب غلط می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به به آینده دانش آموزان وارد کند. می توان گفت مهم ترین ویژگی یک منبع مناسب کامل و جامع بودن آن منبع است یعنی باید به شکلی باید که تمام نیازهای آموزشی دانش آموز را پوشش دهد به نحوی که دانش آموز را از منابع دیگر بی نیاز سازد. با شرایط حاکم بر جامعه وجود منبع آموزشی مناسب بیش از پیش احساس می شود. مهم ترین ویژگی های آزمون های موسسه حرف آخر که آن را از آزمون های دیگر متمایز می سازد داشتن پاسخ نما به جای پاسخ نامه است که سبب درک درست و دقیق تست مورد نظر و یافتن مشکلات خود در حل تست می شود. در ادامه می توانید مقاطع مخروطی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

موسسه علمی و آموزشی موسسه حرف آخر فعالیت خود را بصورت رسمی از سال 1390 آغاز کرده است. مدیر موسسه حرف آخر استاد عبدالرضا منتظری است که سابقه طولانی ای در امر آموزش در برنامه های جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور تلویزیونی دارند. این امر سبب می شود آزمون کنکور آزمون 21 ام دانش آموز تلقی شود و عملا دانش آموز به این شرایط آزمون عادت کرده و استرس و دلهره ای نخواهد داشت. بیست آزمون جامع در انتهای آموزش توسط داوطلب حل خواهد شد اما ده آزمون مبحثی در هنگام آموزش تحلیل و بررسی می شود؛ یعنی دانش آموز هر طبق یک بودجه بندی خاص هر سری مباحثی را مطالعه خواهد کرد، یک ازمون از خود خواهد گرفت و این روند را ادامه خواهد داد. پروژه 6040 یک برنامه مطالعاتی که که شامل 60 روز آموزش و 40 روز آزمون است. با تکنولوژی پاسخنما پاسخ به نمایش گذاشته می شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور وب سایت خود باشید.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی