لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اساتید حرف آخر چه افرادی هستند؟

پایه نهم را می توان یکی از مهم ترین پایه های این مقطع و یا مهم ترین پایه این مقطع دانست چرا که سال نهم آخرین پایه دانش آموز در این مقطع می باشد و دانش آموز خود را برای حضور در مقاطع تحصیلی بالاتر و چالش های سخت تر آماده می سازد. دلیل دوم را می توان ارزشمند دانشتند کیفیت آموزش و روش های تدوین و تولید ویدیو های آموزشی داشت که سبب شده دانش آموزان با به روز ترین شیوه های آموزش جهانی بصورت سه بعدی و در محیط های خاص و با اسلایدهای بسیار تاثیرگذار و هدفمند به آموزش و یادگیری مطالب بپردازد.در این مجموعه با سبکی خاص و روشی جالب در تدریس ارائه می شود شعاری را طراحی نموده اند؛ با حرف آخر فراموشی را به فراموشی خواهید سپرد. از ویژگی های ممتاز و خاص این موسسه که سبب گردید به این سرعت به برند آموزشی کشور تبدیل شود می توان به شیوه نوین تدریس و آموزش این موسسه اشاره نمود یعنی تدریس با الگو و انیمیشن و استفاده از نقشه های راه که این امر سبب گردیده تا دانش آموز به جای اینکه زمان زیادی را صرف حفظ کردن موقتی مطالب نماید در مدت زمان بسیار کوتاه تر بصورت شهودی مطالب را بیاموزد و به تکرار و تمرین بیشتری نسبت به روش های قبل داشته باشد. . در ادامه می توانید نظرات دانش آموزان درباره حرف اخر  را هم مشاهده کنید.

با توجه به درصد های 100 که در سال های گذشته دانش آموزان استاد یوسفیان پور کسب کرده اند به خوبی می توان از کیفیت تدریس این استاد برجسته مطمئن شد. صفر تا صد کتاب درسی و واو به واو و خط به خط کتاب درسی تدریس شده و دیگر دانش آموز به منبع آموزشی دیگری نیاز نخواهد داشت. می شناسیم ؛ این پروژه تقریبا هر سال تا بهمن ماه به داوطلبان کنکور توصیه می شود اما از بهمن ماه به بعد که داوطلبان زمان کمی را تا کنکور در اختیار دارند موسه حرف آخر از یکی از برترین پروژه های آموزشی خود یعنی پکیج 6040 حرف آخر یا برنامه دو ماهه حرف آخر را معرفی می کند. موسسه حرف آخر به طور جدی از سال 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری مدرس نام آشنای ریاضی کنکور وارد عرصه کنکور شده و به سرعت پله های ترقی را پیموده و توانسته است جایگاه خوبی در میان داوطلبان کنکور کسب کند. دین و زندگی درسی است که بیشتر دانش آموزان با یک باور غلط با آن مواجه می شوند آن ها بر این باورند که این درس کاملا حفظی بوده و آن را تنها در 2 ماه مانده به کنکور می توانند مطالعه کنند و به درصد خوبی دست یابند حال آنکه واقعیت امر چیز دیگری است. در ادامه می توانید بودجه بندی دین و زندگی کنکور را هم مشاهده کنید.

باور غلط بیشتر دانش آموزان سبب شده که درصد های بسیار بدی را در این درس کسب نمایند. در کنار این دسته از دانش آموزان کنکوری های عزیز نیز بسیار گله مندند چرا که آینده تحصیلی و کاری آن ها توسط همین کنکور مشخص می شود و اگر آموزش درست و اصولی همراه باروش های تستی و کنکوری نداشته باشند دچار مشکلات جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور زیادی خواهند شد. حال آنکه آیا راه حل مناسبی برای حل مشکلات دانش آموزان مقطع متوسطه اول و کنکوری های سخت کوش وجود دارد؟ این موسسه از سال 1399 زمینه فعالیت خود را گسترده کرده و در حال حاضر محتوا خود را برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول نیز تولید می کند که با بهره گیری از اساتید تراز اول و بنام آموزش کشور سعی در تولید محتوای آموزشی بر اساس استاندارد های روز دنیا نموده است. آزمون هایی که به شدت با استراتژی مهم طراحی شده اند و داوطلب با کمک آن می تواند تنها در 40 روز آمادگی لازم برای کنکور را کسب کند. در این قسمت داوطلب کنکور تنها در 100 به صورت کامل خود را برای کنکور موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور آماده خواهد کرد. این پروژه از دو قسمت پروژه 60 و پروژه 40 تشکیل شده است.

به همین منظور و به دلیل اهمیت آموزش صحیح و کارآمد در این پایه موسسه حرف آخر اقدام به تولید محصولات آموزشی برای سال نهم نموده است. برای دریافت این هدیه کافیست عبارت "5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا از طریق دپارتمان مشاورین حرف آخر برای تهیه و مشاوره رایگان از طریق شماره تماس های رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور زیر اقدام کنید. یکی از مشکلات اصلی که برای دانش آموزان این پایه اتفاق می افتد عدم توجه به زیر ساخت های لازم برای ورود به متوسطه دوم است بارها دیده شده دانش آموزان با آموزش غلط و و عدم اطلاعات کافی وارد متوسط دوم میشوند که این امر سبب می گردد این دانش آموزان دچار چالش های زیادی شوند که آن ها را از درس و آموزش زده می کند. و هرچه زمان می گذرد خود را ناتوان در رسیدن به خواسته ها و آرزو های خود می دانند. استفاده از الگو ها و انیمیشن ها و آموزش شهودی به جذاب تر شدن هر چه بیشتر آموزش و علاقمند شدن دانش آموزان به آموزش و تحصیل شده است. ایشان دین و زندگی را بدون حفظ کردن حتی یک کلمه به صورت شهودی با الگو و انیمیشن آموزش میدهند.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی