لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

با حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید!

این موسسه 20 درصد از کل منابع آموزشی خود را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که شامل آموزش، آزمون، برنامه ریزی و پشتیبانی می باشد. همچنین این روند تا 5 روز ادامه خواهد داشت و در پایان روز پنجم یک آزمونک 150 سوالی نیز در اختیار داوطلب قرار داده می شود که از تمامی مباحث پنج روز طرح شده است و دانش آموز یک محک کامل برروی مطالبی که مطالعه کرده است خواهد داشت و از طرفی کل مطالب نیز مرور خواهد شد. پکیج 5 روز با حرف آخر شامل 30 ساعت آموزش از کل دروس کنکور است که با برنامه ریزی دقیقی که در کتاب کار آن وجود دارد دانش آموز در طی 5 روز شروع به مطالعه مباحث می کند؛ در پایان هر روز هم برای محم زدن آموخته های دانش آموز برای هر درس یک آزمونک طراحی شده است که دانش آموز آن ها را حل خواهد کرد و با کمک پاسخنمایی که از توسط اساتید ارائه خواهد شد به صورت کامل مطالب را مرور خواهد کرد. حرف آخر یک موسسه نشر دیجیتال میباشد و محتواهای های آموزشی خود را در قالب لوح های آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. اما با تدریس های موسسه حرف آخر و تکنولوژی به کار برده شده در آن دیگر هیچ نیازی به حفظ کردن نخواهد بود و تنها با الگو و انیمیشن داوطلب به تسلط کامل در یادگیری دروس خواهد رسید. در ادامه می توانید رتبه لازم برای فیزیوتراپی را هم مشاهده کنید.

به طوی که در سال های اخیر به صورت میانگین از هر صد نفر شرکت کننده در کنکور تنها 4 نفر موفق به کسب درصد بالای 50 در درس فیزیک شده اند یعنی 4 درصد از کل شرکت کنندگان. برای دریافت این بسته یعنی 5 روز با حرف آخر کافیست عبارت " 5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا با شماره های زیر تماس بگیرید تا دپارتمان مشاوره حرف آخر به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند. پکیج 5 روز با حرف اخر جوری طراحی شده است که دانش آموز با کمک آن در طی 5 روز توانایی لازم برای پاسخگویی به 40 تست قطعی از کنکور را پیدا خواهد کرد. قسمت اول یعنی آموزش تنها در 60 روز اتفاق خواهد افتاد و با پویا نمایی هایی که به کار برده شده است دانش آموز در قالب 60 روز می تواند بر روی دروس خود مسلط شود. انسجامی که به سختی میتوان در بین منابع کنکور پیدا کرد و آن هم سبک آموزش در تمامی دروس است. نکته مهمی که در مورد این پروژه یعنی 6040 حرف آخر باید بدانید این است که یک پروژه کامل است و به صورت جمع بندی یا فقط مباحث مهم نمی باشد بلکه صفر تا صد کل دروس آموزش داده شده است. در ادامه می توانید بودجه بندی فیزیک کنکور را هم مشاهده کنید.

در قدم اول تمامی مباحث فیزیک کنکور به صورت مفهومی و شهودی آموزش داده میشود حتی در بخش نیروشناسی قبل از شروع جلسه اول استاد کامیار مدرس این درس اشاره میکنند که به حدی آموزش مفهومی است که دانش آموز میتواند قوانین نیوتون را لمس کند، دومین مورد هم مربوط به پارامتر جذاب الگو سازی است که در این قسمت دیگر دانش آموز قرار نیست برای هر سوال یک فرمول یاد بگیرد بلکه یک الگو یاد خواهد گرفت و با کمک آن تمامی سوالات یک مبحث را رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور حل خواهد کرد. حال پروژه 6040 خود از دو بخش تشکیل شده است؛ بخش آموزش و بخش تثبیت و حل تست و آزمون. آموزش یک بخش بسیار مهم و حیاتی در هر جامعه ای محسوب میشود و در کشور عزیزمان نیز این بخش بسیار حیاتی و مهم است به خصوص در بخش کنکور و دبیرستان که مبنای ورود داوطلب به دانشگاه و تحصیل در یک رشته و کسب مهارت است. علاوه بر این یکی از دغدعه های والدین در انتخاب منبع هزینه ای است که باید پرداخت کند و در نگاه اول با مشاهده لیست قیمت محصولات حرف آخر ممکن است احساس کند هزینه زیادی را قرار است پراخت کند اما اصلا اینگونه نیست.

اما چنین موضوعی را اصلا در فیزیک حرف آخر نمیتوان مشاهده کرد. پروژه 6040 حرف آخر از برترین محصولات این موسسه است که در بهمن ماه هر سال ارائه می شود. فیزیک هم یکی از دروس چالش بر انگیز کنکور میباشد و در سال های اخیر هم عملکرد خوبی از دانش آموزان در پاسخگویی به سوالات این درس مشاهده نشده است. پروژه دوم هم که از بهمن ماه و به دلیل کمبود زمان ارائه خواهد شد پروژه 6040 حرف آخر نام دارد. هر سال موسسه حرف آخر دو پروژه را برای دانش آموزان خود ارائه می دهد. این پروژه به نوعی فشرده شده پروژه صفر تا صد این موسسه می باشد. پروژه اول که به پروژه صفر تا صد یا پروژه 1000 ساعته یا برنامه 4 ماهه معروف است و پروژه آموزشی اصلی این موسسه می باشد. اما جالب است بدانید که مجموعه آموزشی حرف آخر برای این موضوع راه کاری را جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور ارائه داده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی