لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟

در سال های اخیر آموزش موسسه حرف آخر به شدت از طرف دانش آموزان و والدین مورد استقبال قرار گرفته شده است و باعث شده که زمینه فعالیت این موسسه نیز گسترده تر شود محتواهای آموزشی خود را برای سایر مقاطع از جمله دوره اول متوسطه نیز تولید کند. چنین آموزشی به صورت کامل از طرف مخاطب و داوطلبان کنکور تجزیه و تحلیل و درک خواهد شد و دیگر نیازی به حفظ کردن دروس نخواهد بود. در کنار تمامی این موارد جای خالی آزمون به چشم می خورد که با کمک ازمون های حرف آخر این مشکل نیز به صورت کامل حل شده است و آزمون های حرف اخر که توسط برترین اساتید آموزشی سطح کشور طراحی شده اند برای داوطلب ارسال خواهد شد. موسسه ای که امسال در کنکور نیز غوغا به پا کرد و فقط آمار رتبه های دو رقمی آن 32 نفر و رتبه های تک رقمی آن نیز 2 نفر بودند. محصولات آموزشی موسسه حرف آخر از چندین بخش تشکیل شده است که شامل لوح های آموزشی کنکور که در آن اساتید این مجموعه تدریس های خود را به صورت دیجیتال ضبط کرده و در اختیار شما قرار می دهند، جزوات آموزشی که نقش مکمل در کنار فیلم های این مجموعه را دارند و به کمک آن ها داوطلب دیگر زمان زیادی را صرف خلاصه نویسی و نت برداری نخواهد کرد زیرا تمامی تصاویر و اسلاید های آموزشی در آن وجود دارد، قسمت سوم هم برنامه ریزی دقیق این موسسه می باشد که یک برنامه ریزی دقیق است که همانند یک نقشه راه عمل می کند. در ادامه می توانید تطابق ریاضی حرف آخر با کنکور را هم مشاهده کنید.

یعنی اکنون دانش آموزان هفتم، هشتم و نهم هم میتوانند از تدریس های حرف آخر استفاده کنند و با کمک تکنولوژی و سبک مدرن آموزشی حرف آخر دروس این پایه را در کوتاه ترین زمان ممکن یاد بگیرند و بهترین نتیجه ممکن را در یادگیری دروس رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور خود مشاهده کنند. همچنین شاهکار استاد شیروانی در شیمی حرف اخر را میتوان در قسمت مسائل شیمی این مجموعه مشاهده کرد که نیمی از بودجه بندی این درس در کنکور را به خود اختصاص داده است و جالب است بدانید که استاد شیروانی صفر تا صد مسائل شیمی را تنها با سه الگو بدون هیچ فرمولی آموزش داده اند و با استفاده از این سه الگو حدود 2000 تست و تمرین برای این درس حل کرده اند. حتی در سال های اخیر میانگین درصد پاسخگویی به سوالات شیمی کنکور نیز در بدترین حالت ممکن است و فقط 2 درصد از کل شرکت کنندگان توانایی کسب درصد بالای 50 را دارند، یعنی از هر 100 نفر فقط 2 نفر میتواند به بیشتر از نصف سوالات شیمی کنکور پاسخ صحیح دهد. یعنی دیگر دفترچه ای به عنوان پاسخنامه ارسال نخواهد شد بلکه تک تک سوالات توسط اساتید در قالب فیلم آموزشی تحلیل و بررسی شده اند و همین امر باعث شده تا داوطلب با هر آزمون بتواند یک بار کل دروس را موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور نیز مرور کند.

قیمت حرف اخر هم در کنار کیفیتی که ارائه می شود تقریبا می توان گفت بسیار منصفانه است و در قبال آن محصولات آموزشی را با کیفیت بالا می توان دریافت کرد. انیمیشن هایی که داوطلب را به عمق هر مبحث خواهند برد و باعث یادگیری مفهومی این درس میشوند. شاید باور این موضوع سخت باشد اما با روش تدریس حرف آخر حتی درسی مانند دین و زندگی نیز با تصویر سازی آموزش داده شده است و در این درس هم هیچ نیازی به حفظ کردن نخواهد بود و نتیجه این کار هم یادگیری مفهومی و از طرفی جلوگیری از فراموشی زود هنگام میباشد. اما در تدریس های این موسسه ویژگی های بسیار جالبی نهفته است که به باعث شده است تا دانش آموزان زیادی هر سال با کمک آن به نتیجه برسند و از طرفی محبوبیت فراوانی که کسب کرده است به دلیل سهولت یادگیری با تدریس های بی نظیر اساتید در این مجموعه بوده است و در ادامه به صورت کامل در مورد تمامی این ویژگی های توضیحاتی ارائه میشود تا بتوانید از نزدیک با این موسسه آشنا شوید. ویژگی جذاب آزمون های این موسسه وجود تکنولوژی پاسخنما در آن هاست. در روش های سنتی تنها راه ارائه مطالب و آموزش استفاده از وایت برد است که یک مشکل اساسی دارد؛ مشکل اینجاست که نمیتوان چیزی که در ذهن مدرس میگذرد را به دانش آموز به صورت شهودی نشان داد تا بتواند آن را درک کند. در ادامه می توانید شیمی حرف آخر را هم مشاهده کنید

در آموزش شیمی مجموعه حرف آخر از استاد غلامحسین شیروانی یکی از برترین مدرسین کشور استفاده شده است. اما با آموزش شهودی حرف آخر این مشکل به صورت کامل حل شده است و با کمک آن میتوان آموزش را با کمک تصویر سازی و استفاده از انیمیشن ارائه داد. اما با حرف آخر این موضوع نیز حل شده است. نقشه راهی که کامل تعین کرده است داوطلب هر جلسه باید چه دروسی و همچنین چه مباحثی را مطالعه کند و علاوه بر آن زمانی که دانش آموز نیاز دارد تا هر جلسه را به پایان برساند نیز تخمین زده شده است. در ادامه می توانید بهترین روش های تست زنی را هم مشاهده کنید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی