لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اما سوالات ترکیبی از چند فصل مختلف جمعآوری میشوند

موسسه حرف آخر که از سال 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری شروع به فعالیت گسترده در زمینه کنکور کرده است از برترین موسساتی است که منابع آن سال هاست مورد استفاده رتبه برتر ها قرار می گیرد و هر ساله تعداد زیادی از رتبه برترهای این موسسه با حضور در برنامه های تلویزیونی از تاثیر پکیج های این موسسه در موفقیت این دانش آموزان و کمک مشاوران و اساتید این موسسه صحبت می کنند. دپارتمان زیست شناسی موسسه حرف آخر با تدریس لایه ای این درس به درک درست و مفهومی این درس کمک شایانی کرده است. این امر سبب می شود آزمون کنکو آزمون 21 ام دانش آموز تلقی شود و عملا دانش آموز به این شرایط آزمون عادت کرده و استرس و دلهره ای نخواهد داشت. زیست شناسی که مهم ترین و کلیدی ترین کتاب درسی دانش آموزان رشته تجربی است دارای پیچیدگی ها و نکات ریز و درشت خاص خود است که بیشتر دانش آموزان رشته تجربی را دچار مشکل کرده است. حال با تغییر شیوه طرح سوال در کنکورهای اخیر و حرکت طیف سوالات به سوی مفهومی شدن و افزایش رقابت بین دانش آموزان داشتن یک منبع مناسب که تمام نیاز های دانش آموزان را رفع نماید و به دور از حاشیه پردازی مفهوم اصلی کتاب درسی را بیا موزد بسیار سخت شده است. در ادامه می توانید نمونه تدریس عربی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

با ایجاد شرایط کرونایی در کشور و عدم برگزاری کلاس های درس و نبود زیرساخت های مناسب برای آموزش آنلاین، این موسسه اقدام به تولید پکیج های متوسطه اول نیز نموده است که با استفاده از همان اساتید مجرب که سال ها تجربه آموزش در سطح کنکور را دارند به تولید دی وی دی های آموزشی این مقطع نموده است. یکی از مهمترین و و اصلی ترین دلایل موفقیت این موسسه استفاده از آموزش شهودی مبتنی بر الگو سازی و انیمیشن می باشد که به دانش آموز این امکان را می دهد تا بدون این که حتی کلمه ای را حفظ کند سخت ترین و پرچالش ترین مطالب آموزشی را یک بار برای همیشه بیاموزد. پروژه 6040 موسسه حرف آخر که چندین سال است توسط این موسسه به دانش آموزان ارائه می شود امتحان خود را به خوبی پس داده است چرا که تعداد زیادی از دانش آموزان با استفاده از این پروژه و در مدت زمان بسیار کوتاه 100 روزه به موفقیت و کسب درصد های بالا دست یافته اند. این پروژه توسط موسسه حرف آخر در اواسط بهنت ماه هر سال ارائه می شود این پروژه که نسبت به پروژه 0 تا 10 این موسسه فشرده تر بوده و در مدت زمان 100 روز به پایان می رسد. در ادامه می توانید زیست گیاهی چند درصد کنکور است؟  را هم مشاهده کنید.

شایان ذکر است با این پروژه یعنی 6040 حرف آخر دانش آموز در 100 روز کل پروژه آموزش و آزمون را تمام می کند و وارد مرور و جمع بندی خواهد شد. همانطور که در بالا اشاره شد با انتخاب یک منبع آموزشی مناسب دانش آموز نیمی از مسیر موفقیت را طی می کند. با توجه به شرایطی با بیماری کرونا بر کشور حاکم شده انتخاب منابع درست و مناسب همچنین یک مشاور تحصیلی که بتواند نیازهای آموزشی دانش آموز را برطرف کند و به او انگیزه و انرژی طی کردن ادامه مسیر موفقیت را بدهد بسیار لازم و ضروری است. موضوع کنکور یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان و بخصوص والدین دانش آموزان کنکوری است چرا که در این آشفته بازار اقتصادی اگر به دنبال تضمین موفقیت فرزندان خود هستند بایستی زمینه موفقیت آن ها را در کنکور فراهم سازند. به همین منظور در این گزارش خبری به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم پس اگر خواهان شناخت کامل موسسه حرف آخر هستید تا انتهای این گزارش خبری با جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور ما موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور همراه باشید. دانشآموزان باید در کنکور سراسری به ۵۰ سوال زیست شناسی پاسخ دهند. همچنین 40 روز مربوط به آزمون هم به دو تایم 20 روزه تقسیم می سود که 20 روز اول 10 آزمون مبحثی شامل صد در صد مطالب عمومی و 75 درصد مطالب تخصصی است و سپس در 20 روز دوم دانش آموز 10 آزمون جامع برگزار می نماید.

پروژه 6040 شامل 60 روز آموزش و 40 روز آزمون است که خود 60 روز به دو پروژه 30 روزه تقسیم می شود 30 روز اول آموزش جامع عمومی ها همراه با آموزش 75 درصد دروس تخصصی و30 روز دوم آموزش 25 درصد مطالب تخصصی ها همراه با مرور کل دروس عمومی انجام می شود. آموزش لایه ای زیست مزیت های دیگری نیز دارد و طبق شعار دپارتمان زیست شناسی حرف آخر باعث می شود تا یک بار استفاده از منابع آموزشی حرف اخر مانند 3 بار مطالعه کل زیست باشد. از سایر اساتید بنام و مجرب این موسسه می توان به آقایان پیمان کامیار مدرس فیزیک، غلامحسین شیروانی مدرس شیمی، رضا شعبانی، محمدشاکری و هومن روان مدرس زیست شناسی، مهران قاسمی و عبدالرضا منتظری مدرس ریاضی، محمد واعظی مدرس عربی، مجتبی محمودی مدرس زبان انگلیسی، علیرضا یوسفیان پور مدرس دین و زندگی و محسن منتظری مدرس ادبیات اشاره نمود. به طور مثال، طراحان سوالات کنکور از سه فصل پایه یازدهم یک سوال ترکیبی طراحی میکنند. سوالات مستقل سوالاتی هستند که دقیقا از یک فصل مشخص طراحی میشوند.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی