لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟

جالب است بدانید افرادی که برای اولین بار از سال دوازدهم مقطع دوم متوسطه در کنکور شرکت می کنند حدود 250 هزار نفر می باشد و مابقی شرکت کنندگان را پشت کنکوری ها و افرادی تشکیل می دهند که بعد از چندین سال در کنکور شرکت می کنند. دلیل آن این است که مطالب جمع بندی نشده، مطالب مرور نشده و آزمون های موثر و استانداری برای سنجش از دانسته ها گرفته نشده است. به طور مشخص شخصی که تدریس را انجام میدهد بهترین گزینه برای نوشتن برنامه مطالعاتی همان درس است. از ویژگیهای برتر و متمایز این برنامه میتوان به استفاده از اساتید موسسه برای برنامه ریزی تخصصی هر درس اشاره کرد. هنگام ثبت سفارش شما می توانید از تخفیف پلکانی موسسه حرف آخر بهره مند شوید. برخی از محصولات دارای تخفیف هستند و برخی نیز به صورت رایگان ارائه می شوند. در صورتی که سوالات کنکور به صورت ترکیبی و تلفیقی است. پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر با بهره مندی از برترین اساتید کنکور، دروس را به گونه ای جمع آوری کرده است که حتی یک فصل و یک موضوع از قلم نیفتاده است و علاوه بر آموزش، مروری کلی بر تک تک مطالب درسی با کمک ۶۰۴۰ حرف آخر به راحتی مهیا می شود. در ادامه می توانید مهمترین مباحث ادبیات کنکور  را هم مشاهده کنید.

آموزش حرف آخر اندکی با سایر آموزش هایی که تا کنون مشاهده کرده اید متفاوت است و دلیل آن استفاده از سبک آموزش شهودی سازی و پویا نمایی است که در سال های اخیر توسط مراکز معتبر از جمله سازمان ملل و دانشگاه های مالزی و فرانسه مدارک معتبر دریافت کرده است. موسسه حرف اخر از سال 90 فعالیت آموزشی رسمی خود را با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری که مدرس ریاضی این مجموعه نیز می باشد شروع کرده است. ما می توانید در فروشگاه حرف اخر محصولات مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور تهیه کنید. کافیست اراده کنید! پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر بی شک جزء نتیجه بخش ترین و مثمر ثمرترین محصولات حرف آخر می باشد. با حرف آخر درست بخوانید، درست مرور کنید و به راحتی به ذهن بسپارید. قطعا در مسیر یادگیری سوالاتی در ذهن دانش آموز مطرح خواهد شد که دنبال پاسخ خواهد بود. امروزه یکی از بزرگترین مشکلاتی که دانش آموزان در مسیر مطالعه کنکور خود با آن روبرو هستند نبود یک برنامه تخصصی و کاربردی برای مطالعه دروس در کنار منابعی است که تهیه میکنند در واقع دانش آموز پس از تهیه منابع سردرگم میماند که چگونه باید مطالعه کند چه تستی بزند و چگونه در انتها مرور وجمع بندی داشته باشد. در ادامه می توانید بودجه بندی ادبیات کنکور را هم مشاهده کنید.

شعار یکی از رتبه برترهایی که در کنکور موفق شد هم به نوبه خود جالب است؛ " با حرف اخر فراموشی را به فراموشی بسپارید". موسسه کنکوری حرف آخر پروژه ۶۰۴۰ خود را با هدف جمع بندی صحیح دروس و همچنین آزمون های استاندارد مطابق با کنکور سراسری برای داوطلبین نظام جدید تهیه کرده است. آیا تاکنون به این موضوع توجه کرده اید که چرا دانش آموزان در آزمون های مبحثی که توسط موسسات کنکوری که قبل از آزمون های جامع برگزار می شود خوب عمل می کنند. در واقع پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر، مجموعه ای آموزشی و آزمایشی برای داوطلبین کنکور فراهم کرده است. حرف آخر یکی از موسسه های نوپا و البته محبوب در ایران و یکه تاز در متفاوت بودن آموزش با مدیریت آقای عبدالرضا منتظری موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور است. مزیت خوب پشتیبانی حرف آخر رایگان بودن آن است و برای استفاده از خدمات مشاوره ای این موسسه دیگر نیازی به پرداخت هزینه نخواهد بود. یکی از دلیل هایی که هرساله رتبه های زیادی در مجموعه حرف آخر به کشور معرفی می شود این است که دانش آموزان به کمک این روش آموزش دچار فراموشی نمی شوند و مطالب را تا مدت های بسیار زیادی در خاطر دارند. ۱۰۰) ۱۰۰ درصد کامل و جامع است و این هنر و فن اساتید حرف آخر می باشد که در ۳۰۰ ساعت تمام مطالب درسی را گنجانده و پرونده ۸ تا درس را بسته اند.

سبک راحت و الگویی و انیمیشن بودن این موسسه باعث شده دانش آموزانی که با برنامه حرف آخر پیش می روند رضایت مطلوبی از کار کردن با این موسسه داشته باشند. این دپارتمان نقش پشتیبان را داشته و داوطلب را در مسیر کنکور برای دریافت بالاترین بازدهی ممکن همراهی خواهند کرد. اما اکثر داوطلبین در هفته های نزدیک به کنکور به علت عدم جمع آوری صحیح و یا فراموشی دروس دچار دلهره و هراس می شوند و همین امر سبب از دست دادن روحیه و اعتماد به نفس داوطلبین می شود. قرار دادن تایم های جبرانی، تایم مروربرای هردرس، مرور قبل از آزمون و تایم آزمون که سبب می شود دانش آموز طی یک برنامه مشخص و منسجم و بدون استرس به مطالعه بپردازد. یکی از ویژگی های حرف آخر برخوردار بودن آن از برنامه مطالعاتی مناسب همراه با مشاوره می باشد. پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر شما را تا زمانی که به سر منزل مقصود نائل شوید تنها نمی گذارد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی