لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

با حرف آخر فراموشی را به فراموشی بسپارید!

امروز در یک گزارش خبری به صورت کامل موسسه حرف آخر معرفی خواهیم کرد و تمام ویژگی های آن که باعث شد در کنکور 99 حدود 34 رتبه تک رقمی و دو رقمی با کمک منابع آن به موفقیت برسند پس تا انتها مارا همراهی موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور کنید. موسسه ای که حدود 10 است محتواهای آموزشی خود را در زمینه آموزش دروس کنکور ارائه می داد و جدیدا آموزش خود را گسترده تر کرده و در حال حاضر مشغول ارائه محتوای های آموزشی خود برای مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد. شاید برای شما سوال پیش بیاید که الگو چیست و چه کمکی می تواند به دانش آموز در یادگیری کند؟ اما شاید بپرسید این چه روشی است که مطالب تا مدت ها در ذهن داوطلب باقی می ماند؟ همان طور که میدانید، ضریب درس عربی در کنکور سراسری ۲ است و نسبت به درسهایی مانند ادبیات فارسی و دینی کمتر است. استاد محمد واعظی پکیج عربی حرف آخر را برای داوطلبان نظام جدید کنکور آماده کرده است تا با صرف کمترین زمان و بدون هدر دادن بیش از حد انرژی تمامی درسهای کتاب های عربی دهم، یازدهم و دوازدهم را به طور کامل بیاموزند و تمامی مفاهیم را در حافظ بلند مدت خود نگاه دارند. در ادامه می توانید پکیج مثلثات حرف آخر استاد منتظری را هم مشاهده کنید.

استاد واعظی با استفاده از الگوها و نقشه راههای خاص، تمامی مطالب را به داوطلبان آموزش میدهد. هم چنین با این روش ها دیگر یادگیری برای داوطلب خسته کننده و وقت گیر نخواهد بود و یادگیری به موضوعی به شدت جذاب تبدیل خواهد شد. آزمون هایی که کاملا شبیه ساز کنکور بوده و از طرفی با تکنولوژی پاسخنما با هر آزمون داوطلب یک بار قادر خواهد بود کل مطالب مطالعه شده را رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور مرور کند. علاوه بر تصویر سازی دومین ویژگی آموزشی در موسسه حرف آخر استفاده از الگو می باشد. استفاده از انیمیشن و تصویرسازی و الگو و نقشه راه روشی است که حرف آخر برای یادگیری بهتر مطالب در پیش گرفته است. عربی جامع حرف آخر (نظام جدید) اثری از استاد محمد واعظی است. یعنی دیگر خیال داوطلب راحت است که به هیچ منبع دیگری برای پیمودن مسیر کنکور نیازی نخواهد داشت و هر آنچه که نیاز دارد در قالب محصولات حرف آخر برای وی ارسال خواهد شد و تنها وظیفه ای که خواهد داشت اجرای برنامه تدوین شده توسط این موسسه است. در کنار تمامی این محصولات داوطلب نیاز به راهنمایی دارد که در قالب برنامه دقیق حرف آخر و مشاوری که در اختیار او قرار داده خواهد شد این مشکل هم به صورت کامل حل می شود.

اما جزوات حرف آخر اهمیت بسیار زیادی در اینجا دارند و هدف آن ها کاهش زمان نت برداری است یعنی داوطلب دیگر نیازی به نوشتن زیاد و ترسیم شکل ها و تصاویر ندارد زیرا تمامی اسلاید های آموزشی در داخل جزوات وجود دارد و همین امر زمان استفاده از لوح های آموزشی را به شدت کاهش خواهد داد. در این مجموعه با سبکی خاص و متفاوتی با روش هایی که تا الان دیده اید فراموشی را به فراموشی خواهید سپرد چرا که تمامی مطالب به نیمکره راست یا همان حافظه تصویری منتقل می شود و دیگر برای به یادآوردن مطالب هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. موسسه حرف اخر از سال 1390 کار خود را شروع کرده و موسس آن آقای عبدالرضا منتظری که تدریس ریاضی این مجموعه را نیز بر عهده دارند، هستند. درس عربی یکی از سختترین درسهای عمومی در کنکور است که داوطلبان رابطه خوبی با این درس ندارند. اما آخرین قسمت به تست زنی و تمرین و تکرار مربوط است که نقش آزمون های حرف آخر اینجا پر رنگ می شود. در قسمت اول بررسی بهتر است در مورد منابع حرف آخر اطلاعاتی کسب کنیم. در قسمت منابع آموزشی، صفر تا صد آموزش و هر آنچه داوطلب برای پاسخگویی به کنکور نیاز دارد در قالب لوح های آموزش ضبط و در اختیار وی قرار داده خواهد شد. در ادامه می توانید چگونه درس بخوانیم تا در کنکور موفق شویم  را هم مشاهده کنید.

همچنین سبک آموزشی که تدریس این پکیج به کار گرفته شده است زمان آموزش را به حداقل رسانیده است و صفر تا صد عربی را با حل یک بانک تست در قالب 25 ساعت آموزش در اختیار دانش آموز قرار خواهند داد. قبل از بررسی قیمت محصولات حرف آخر بهتر است که یک بررسی برروی محصولات این موسسه داشته باشیم. اما تا کنون کنجکاو نشدید که این موسسه آموزشی را از نزدیک تر بشناسید؟ منابع موسسه حرف آخر صرفا پکیج های آموزشی برای هر درس نیست بلکه متشکل از لوح های آموزشی، جزوات کنار هر پکیج، برنامه ریزی دقیق و همچنین آزمون های شبیه ساز کنکور است. اما اگر از لحاظ هزینه مقایسه کنیم قیمت محصولات حرف آخر بسیار به صرفه است و برای هر ساعت آموزش داوطلب مبلغی کمتر از 20 هزار تومان پرداخت کرده است. اما عربی جامع حرف آخر با تدریس استاد واعظی، این مشکل را حل کرده است. بسیاری از دانشآموزان به اجبار این درس را برای کنکور مطالعه میکنند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی