لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اصلا زمان برای اینکار وجود دارد؟

حرف آخر با تدریس توانسته یکی از بهترین مجموعه آموزشی را برای دانش آموزان متوسطه اول آماده کند و از الان با سکوی پرتاب حرف آخر به سوی موفقیت در کنکور پیش بروند. اما اولین دغدغه ای که برای شروع یادگیری دارند، پیدا کردن بهترین منبع آموزشی می باشد، منبعی که به کمک آن بتوانند خود را برای موسسه حرف آخر آموزش جادویی دروس متوسطه اول تا کنکور کنکور آماده کنند. اما این جا یک مشکل بزرگ مطرح خواهد شد، بهترین منبع آموزشی برای موفقیت در کنکور چیست و داوطلب باید کدام منبع را انتخاب کند؟ در محصولات حرف آخر به جای ارائه حجم زیادی از فرمولها و تکنیک ها تنها با یک الگو ، طیف وسیعی از سوالات کنکور حل می شود . اما جالب است بدانید که در تدریس پکیج های متوسطه اول حرف آخر از سبک جدیدی با نام تدریس سه لایه استفاده شده است. با توجه به روش های منحصر به فرد تدریس و استقبال خوب و بینظیر دانش آموزان می توان برای این مجموعه ، آن را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین پکیج های دوره متوسطه اول را انتخاب کرد. موسسه حرف آخر تنها مجموعه و در حال حاضر تنها مجموعه ای در ایران است که با تیم تصویرسازی با تکنولوژی انیمیشن فیلم های آموزشی دبیرستان و کنکور را در قالب دی وی دی های آموزشی ارائه می کند. در ادامه می توانید مشاوره حرف آخر را هم مشاهده کنید.

در این لایه یک بانک تست با سوالات فراتر از کتاب درسی طراحی شده تا دانش آموز بتواند تسلط لازم و کامل را برروی کل جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور مباحث داشته باشد. همین امر باعث میشود دانش آموز بتواند در مدت زمان کمتری دروس خود را به اتمام برساند و زودتر وارد مرور دروس خود شود. در نتیجه دفعات مرور دانش آموز که یکی از مهم ترین عوامل نتیجه گیری بهتر است افزایش مییابد. در لایه اول با کمک انیمیشن و شهودی سازی صفر تا صد آموزش هر مبحث برای دانش آموز به تصویر کشیده شده است و در این لایه آموزش در اختیار وی قرار داده می شود. لایه دوم هم برای بهبود عملکرد در امتحانات تشریحی طراحی شده است به نحوی که یک بانک از سوالات امتحانی برای دانش آموز تحلیل و بررسی خواهد شد. وضعیت بد پاسخگویی به سوالات ریاضی کنکور موجب شده است تا ارزش این درس حتی با توجه به ضریب کمی که دارد به شدت افزایش پیدا کند زیرا درسی است که اکثر دانش آموزان و داوطلبان با آن مشکل دارند و گاهی اوقت یک تست ریاضی می تواند رتبه را تا هزار عدد جابجا کند. درس ریاضی از دروس چالش برانگیز در رشته تجربی می باشد و متاسفانه از سوی دانش آموزان مورد کم لطفی نیز قرار گرفته شده است.

عده زیادی از دانش آموزان بر این باور هستند که درس ریاضی با توجه به دارا بودن ضریب 6 اهمیت کمی دارد و بهتر است که تمرکز اصلی خود را روی دروس مانند زیست و شیمی بگذارند که یک دیدگاه به شدت اشتباه و خطرناک است زیرا عملکرد نا مطلوب در ریاضی را به هیچ وجه نمی توان حتی با درس زیست شناسی جبران کرد. هم چنین حرف آخر برای دانش آموزانی که در مقطع متوسطه اول و ابتدایی هستند نیز محتوای آموزشی تولید می کند و برای آن ها هم آموزش منحصر به فرد خود را به کار برده است و این مژده را می توان به این دانش آموزان داد که اگر در یادگیری مطالب مشکل دارند اصلا نگران نباشند چر ا که با استفاده از حرف آخر می توانند مطالب را به خوبی یاد بگیرند و تا مدت ها در ذهن خود بسپارند. موسسه حرف آخر پایانی است برفراموشی مطالب ، دی وی دی های حرف اخر سبک جدیدی از آموزش کنکور را پایه گذاری کرده اند ، به منظور ذخیره مطالب در نیمکره راست مغز داوطلبان کنکور، کلیه دروس را به صورت انیمیشن تدریس کرده اند. امروز قصد داریم در قالب یک گزارش خبری وارد دنیای کنکور شویم و یکی از موسساتی که در سال های اخیر نتایج چشمگیری داشته است به صورت کامل معرفی کنیم. در ادامه می توانید گرامر و لغات دوازدهم استاد محمودی را هم مشاهده کنید.

از ویژگی های تدریس این مجموعه می توان به درسنامه کوتاه آن اشاره کرد در این محصولات آموزشی مدت زمان تدریس بسیار کمتر و حل تمرین و تستهای کنکور به تعداد قابل توجهی افزایش یافته است. این موسسه دارای ویژگی های منحصربفردی است و امروز به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. روشی که حرف آخر در تدریس ریاضی به کار برده است تا حدود زیادی مشکل یادگیری ریاضی را راحت تر کرده است زیرا طبق شعار این موسسه برای یادگیری ریاضی کافیست که داوطلب تنها چهار عمل اصلی را بلد باشد. توصیه می کنم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید به خصوص اگر یکی از نزدیکانتان در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول یا متوسطه دوم تحصیل می کند. موسسه ای که سبک جدیدی از آموزش را بنیان گذاری کرده است و در حال حاضر به یکی از موسسات محبوب آموزشی تبدیل شده است. لایه سوم هم که لایه پایانی می باشد برای تست زنی آماده شده است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از رونمایی از حرف آخر، جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی