لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

لیست قیمت محصولات حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی می باشد. از سال 90 شروع به فعالیت کردیم و در این مدت دانش آموزان زیادی از طریق پکیج های آموزشی ما به رتبه های برتر رسیدند.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بسیاری از داوطلبان کنکور علاقه مند به پذیرش و ادامه تحصیل در رشته مامایی هستند. برای این داوطلبان بسیار مهم است که بدانند چه نمرات لازم را می گیرند ، چند درصد از دوره های لازم را می گیرند و از همه مهمتر چه نمره هایی را می توانند در کدام دانشگاه کسب کنند. بهترین پاسخ برای این سوالات بررسی مقاله رتبه و درصد لازم برای قبولی مامایی است.

 

در این مقاله ، من ، شیدا کبیر عبادی ، یک مشاور آموزشی ، در مورد همه چیزهایی که باید در مورد رتبه ، سطح و درصد قبولی مامایی بدانید بحث خواهیم کرد. بنابراین اگر شما نیز علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته مامایی هستید ، پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله با من باشید. اما برای مطالعه درصد و رتبه قبولی سایر علوم برتر تجربی ، توصیه می کنم برای مطالعه رتبه لازم برای قبولی در کنکور وقت بگذارید.

 

معرفی مختصری در زمینه مامایی

مامایی زیرمجموعه ای از علوم پزشکی است که نقش های بسیار گسترده ای از جمله مشاوره ، آموزش ، مراقبت ، پشتیبانی ، درمان و تحقیقات دارد. البته همه این نقش ها در رابطه با مادر و کودک معنا پیدا می کنند.

 

در حقیقت ، ماماها مشاوره های قبل ، بعد و بعد از ازدواج ، آموزش تنظیم خانواده ، مراقبت های قبل از تولد ، زایمان طبیعی و مراقبت های بهداشتی مادر و کودک و آموزش بهداشت برای دختران در دوران بلوغ و بعد از آن ارائه می دهند. لازم به ذکر است که رشته مامایی قبل از بارداری آغاز می شود و تا بعد از زایمان و 6 سالگی ادامه دارد.

 

ولی این آخر ماجرا نیست! برای اطلاعات دقیق و کامل در مورد ماهیت ماما ، قبل از تصمیم گیری ، پیشنهاد می کنم به مقاله مقدمه ای بر ماما مراجعه کنید. زیرا فقط در 8 دقیقه شما قادر خواهید بود با دیدی گسترده درباره آینده خود تصمیم بگیرید.

 

کدام گروه زیر گروه علوم تجربی رشته مامایی است؟

بر اساس دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، رشته علوم تجربی دارای پنج زیر گروه است که ضریب دروس عمومی در هر زیر گروه یکسان است و تنها تفاوت هر زیر گروه در ضرایب دروس اختصاصی آن است. به همین دلیل داوطلبان پس از اعلام نتایج کنکور در کارنامه خود با نمرات و رتبه های مختلفی روبرو می شوند. اما در زمینه مامایی باید بگوییم که این رشته مانند سایر رشته های خود مانند پزشکی ، دندانپزشکی و ... در زیر گروه 1 علوم تجربی قرار دارد.

 

ضریب دوره های مامایی

در جزوه انتخاب رشته سازمان سنجش برای هر یک از دروس رشته تجربی ضریب مشخصی در نظر گرفته شده است. همانطور که قبلاً گفته شد ، ضرایب دروس جزوه کنکور عمومی برای همه گروه های آزمایشی و زیر گروه های آنها یکسان است.

 

اما از نظر ضریب دروس خاص ، باید توجه داشته باشیم که رشته ما در کدام زیر گروه رشته امتحانی ما قرار دارد. همانطور که می دانید ، مامایی زیر مجموعه یک رشته علوم تجربی است.

 

در جدول زیر لیستی از دروس عمومی و اختصاصی را بر اساس ضریب هر یک برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در صورت تمایل می توانید به صفحه بودجه هر درس هدایت شوید و با کلیک بر روی هر درس آن را مطالعه کنید. فراموش نکنید که دانستن بودجه سوالات در هر دوره یکی از مهمترین اسرار برنامه ریزی مطالعه کنکور است.

درصد متوسط ​​به دست آمده در دوره های عمومی:

در بررسی درصد قبولی مامایی ، اولین دوره ادبیات کنکور است. اولین نکته مهم در مورد دوره ادبیات این است که بیشترین درصد 54 و کمترین آن 18 درصد بوده است. اما میانگین درصد به دست آمده در بین رتبه های قبولی مامایی بین 30 تا 40 درصد بوده است.

دومین دوره ای که در بررسی درصد قبولی مامایی بررسی می شود ، دوره دین و زندگی است. نکته مهم در مورد دین و زندگی این است که بیشترین درصد 100 و کمترین آن 45 درصد بوده است. اما جالبتر اینکه ، این دوره دارای بالاترین درصد متوسط ​​در میان 8 دوره علوم تجربی است که به طور متوسط ​​50 تا 60 درصد است.

سومین موضوعی که در بررسی درصد قبولی بررسی می کنیم ، درس عربی است. با توجه به اینکه زبان عربی همیشه برای دانشجویان درسی دشوار و غیر قابل تحمل تلقی می شود ، اما در این درس به ظاهر دشوار ، دانشجویان عملکرد قابل قبولی داشته اند. بنابراین ، بیشترین درصد 73 و کمترین 29٪ بود. همچنین ، میانگین درصد کسب شده توسط پذیرفته شدگان بین 50 تا 56 درصد بود.

در ادامه می توانید مقاله معرفی کامل رشته مامایی را هم مطالعه کنید.

اما آخرین درس از قسمت کتاب درسی عمومی کنکور مربوط به دوره زبان انگلیسی است. در درس شیرین انگلیسی متأسفانه داوطلبان عملکرد بدتری داشتند. بنابراین بیشترین درصد به دست آمده 76 و کمترین 19 درصد و میانگین کل درصد های به دست آمده بین 40 تا 50 درصد بوده است.

درصد متوسط ​​به دست آمده در دوره های تخصصی:

اولین درس در بخش دروس ویژه ، درس مظلوم زمین شناسی است. همانطور که می دانید اکثر داوطلبان علوم تجربی زمین شناسی نمی خوانند. به همین دلیل ، در بررسی کارنامه دانشجویان پذیرفته شده ، بالاترین درصد به دست آمده 20 و کمترین آن 0 و میانگین کل درصد 5 بود. اما نکته ای که نباید فراموش کنید این است که زمین شناسی بسیار برای رشته های زیرگروه 3 علوم تجربی مهم است.

اما ما به سراغ پادشاه دروس می آییم ، درس زیست شناسی ، که درصد آن بسیار مهم و حیاتی است. همانطور که می دانید اکثر دانشجویان به دلیل علاقه به زیست شناسی وارد رشته تجربی می شوند و در اکثر موارد درصد بسیار خوبی از داوطلبان مشاهده می کنیم. اما در بررسی درصد های این دوره ، بیشترین درصد 66 و کمترین درصد 34 است. همچنین میانگین کل درصد های به دست آمده بین 30 تا 40 درصد است. این بدان معناست که هیچ داوطلب کمتر از 30 درصد در زیست شناسی ندارد.

اما مطالعه بعدی در مورد درس فیزیک چالش برانگیز است. در کنکور 99 ، داوطلبان پذیرفته شده در رشته مامایی کمترین درصد کسب شده در درس فیزیک را به جا گذاشته اند. بنابراین ، بیشترین درصد به دست آمده 55 و کمترین درصد 8 است. و میانگین درصد کسب شده توسط داوطلبان بین 10 تا 20 درصد بود که کمترین درصد را دارد.

اما آخرین درس و به گفته اکثر داوطلبان کنکور 99 ، سخت ترین درس شیمی غول پیکر بود. بسیاری از داوطلبان کنکور 99 شکایت و شکایت بسیاری از نحوه طراحی سوالات پس از آزمون داشتند. با این حال ، درصد درصدهای بدست آمده از داوطلبان نسبت به درس فیزیک قابل قبول تر بود ، با بیشترین درصد 56 و کمترین آن 11 درصد. همچنین ، میانگین کل درصد های به دست آمده توسط داوطلبان بین 20 تا 40 درصد بوده است.

  • ۹۹/۱۲/۲۲
  • سالار مهر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی